• Aniiee

    GoT - någon mer man vill följa?

    Hej, alla GoT-fans!

    Jag har, som alla vet, inget liv, så jag undrar: Vilka i GoT vill man "följa"? Jag hade tänkt slösa lite tid på att klippa isär alla GoT-avsnitt och sedan klistra ihop personers delar så att ett helt "avsnitt" handlar bara om..... Daenerys, till exempel. Men vilka är egentligen mest intressanta att följa, och vilka kan man lämna därhän? Eller åtminstone prioritera upp/ned?

    Som sagt, gör det på kul och har klippt isär första avsnittet och klippt ihop delarna med Catelyn Stark. 

    Förutom de uppenbara (alla Stark minus Rickon, Syskonen Lannister och Daenerys), vilka mer borde man göra?


    Key change, MOFO!
  • Svar på tråden GoT - någon mer man vill följa?
  • Griseknoen35

    Dvärgen om du inte räknar han till syskonen lannister ( har märkt att vissa inte gör det) Jon snow (om du inte räknar han till stark då) Jon snows tjocke goe kompis som tar hand om tjejen och barnet.

  • Ramborg

    Mmmm... och Tywin Lannister. Och Margaery. Brienne! Sandor Clegane. Gendry. Stannis eller Röda Melisandre.

    Fast det kanske inte är så mycket film om Hunden. Jag har nyss läst om böckerna och är påverkad.


    42.
  • Aniiee
    Griseknoen35 skrev 2014-08-22 19:13:13 följande:

    Dvärgen om du inte räknar han till syskonen lannister ( har märkt att vissa inte gör det) Jon snow (om du inte räknar han till stark då) Jon snows tjocke goe kompis som tar hand om tjejen och barnet.


    Klart jag gör och klart jag gör..... Solig Sam var en bra idé, den tar vi!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    norrlandsflicka skrev 2014-08-22 19:24:18 följande:

    Bröderna Baratheon också.


    Ok, funderade på Stannis, men inte så mycket på de andra, faktiskt. Får bli de med,
    Key change, MOFO!
  • Griseknoen35
    Aniiee skrev 2014-08-22 19:30:21 följande:
    Klart jag gör och klart jag gör..... Solig Sam var en bra idé, den tar vi!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Ramborg skrev 2014-08-22 19:25:24 följande:

    Lillfinger, Petyr Baelish.


    Ramborg skrev 2014-08-22 19:29:23 följande:

    Mmmm... och Tywin Lannister. Och Margaery. Brienne! Sandor Clegane. Gendry. Stannis eller Röda Melisandre.

    Fast det kanske inte är så mycket film om Hunden. Jag har nyss läst om böckerna och är påverkad.


    Littlefinger, absolut, tänkte inte på honom. Brienne. Men tror inte att varken Sandor Clegane, Gendry eller Meisandre är "stora" nog. Clegane är för mycket bikaraktär till Arya, Melisandre till Stannis. Gendry kan jag inte ens sätta fingret på vem det är Skäms
    Ramborg skrev 2014-08-22 19:30:02 följande:

    Var publicerar du? Någonstans där man kan se det?


    Tyvärr blir det nog inte att jag publicerar det någonstans, det är för hett för att jag ska lägga upp det på youtube, till exempel. Kanske någon torrentsite. Tyvärr är det ju så.... Superintresserade kan ju alltid hojta till, jag kanske kan få upp det på typ google drive och skicka en länk eller så.....
    Key change, MOFO!
Svar på tråden GoT - någon mer man vill följa?