• Anonym (Kaffedraken)

    Jag och min fru har sex i snitt en gång i veckan. Har ni mer, lika mycket eller mindre sex i era förhållanden?

    Vi har ett väldigt ojämnt sexliv. Det kan bli måndag, tisdag och sen två gånger på onsdag. Sen inget alls på 4-5 veckor. Jag älskar de där tokveckorna men tuggar grus efter 2-3 veckor utan sex. 

    Snittar man ut det blir det ca en gång per vecka.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag och min fru har sex i snitt en gång i veckan. Har ni mer, lika mycket eller mindre sex i era förhållanden?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Typ exakt samma som ni. 16 år ihop, 1 barn. Lite mer ofta kanske, typ var tredje vecka tre ggr olika dagar eller så.

  • Anonym (Kaffedraken)

    I snitt kanske 3 gånger i veckan.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Väldigt varierande. Jag och min fru är 44 & 42 år.

    Ett tag var det katastrof. Vi hade sex max 1 gång/mån. Nu är det lite bättre iaf 1 gång/veckan i bästa fall.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag (man) och min sambo har sex 1-2 ggr i månaden. Vi har varit ihop 10+pr. Börjar vänja mig nu utan sex, men det känns jävligt ledsamt att nästan leva utan sex när man åldersmässigt och utseendemässigt är på toppen av sitt liv. Visst vi har barn, men inga spädbarn och hon får alltid sova alla nätter. Vaknar något barn går jag upp hon sover vidare. Vi lever väldigt jämställt, möjligen tar jag ett större ansvar hemma.

    Tjejer bokstavligen(jag tror knappt det är sant själv) kastar sig över mig de 1-2 ggr om året jag besöker en nattklubb, men självklart gör jag inget dumt, jag älskar henne. Känns bara orättvist/ledsamt att just den jag vill ha och gör allt för inte svarar alls sexuellt trots att jag ger henne utrymme att göra så och aldrig tjatar etc. Jag har bett henne ta ut spiralen(blev ytterligare 50% sämre efter den) men hon tycker nog det är skönt att slippa mensen så hon vill inte.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (J) skrev 2014-08-22 18:42:05 följande:

    Jag har bett henne ta ut spiralen(blev ytterligare 50% sämre efter den) men hon tycker nog det är skönt att slippa mensen så hon vill inte.


    Klart det är skönt att slippa mensen, men man har också ett gemensamt ansvar för att förhållandet skall fungera.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag och min sambo har normalt sex kanske fyra-fem gånger i veckan. Ibland kan det gå fem-sex dagar utan för att vi.kanske båda är trötta, deppiga, eller allmänt osugna.

    Jag tar en medicin som gör att jag får NOLL sexlust, min sambo vet detta och vet också hur han ska få mig att vilja ha sex ändå. Kramas, kyssas, ta på varandra... Till slut kommer känslan igång även om man inte hade någon lust från början överhuvud taget.

    Man får börja i "förväg", komplimanger på morgonen, pussar i förbifarten när man kommer hem från jobbet, en mysig stund med kramar i soffan på kvällen...

    Det gäller såklart inte alla kvinnor, men jag blir mer sugen om min partner visar att han tänder på mig, att jag är hans sexgudinna :D

    Bara lite reflektioner :P

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det där med spiral och minskad lust känner jag igen. Det är ett djävulens påfund, men ibland är det det alternativet som passar bäst ändå.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Kaffedraken)

    I snitt 3 gånger i månaden, vart ihop 5 år, inga barn. Något för mycket för mig (kvinna) men ställer upp ändå. Skittråkigt att ha sex när man inte är sugen, men ja sånt är väl livet?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (3 gånger i mån) skrev 2014-08-22 18:59:01 följande:

    I snitt 3 gånger i månaden, vart ihop 5 år, inga barn. Något för mycket för mig (kvinna) men ställer upp ändå. Skittråkigt att ha sex när man inte är sugen, men ja sånt är väl livet?


    Klart det är tråkigt att ställa upp om du inte vill. Vet du varför du inte är sugen? Har du/ni försökt öka lusten?
Svar på tråden Jag och min fru har sex i snitt en gång i veckan. Har ni mer, lika mycket eller mindre sex i era förhållanden?