• anoonyym123

    vilken låt är det?!

    Gud jag blir galen ! Haha har nynnat på en låt i flera dagar nu men hittar inte vilken den är :( kanske ni kan hjälpa mig ? Jag vet bara följande om låten :
    - 60/70/80 tals populär låt.
    -i början upprepar tjejen en mening 2 gånger ( kan inte ett ord av texten , men tror hon säger *bla bla bla* so solid.
    -Melodin är typ: dara dam dara daaaaam dara dam dam daradaradaaaam. O sen tror jag hon sjunger everybody *bla bla bla bla bla bla* so come on !

    Hjääälp haha

  • Svar på tråden vilken låt är det?!
  • Nellon

    Det finns appar där du kan spela en låt så kommer namnet på låten upp, jag nynnade melodin och det funkade :P Minns inte riktigt vad appen heter men googla

  • Anonym

    Hittade appen och hittade låten genom appen :D pinsamt att jag inte visste vem som sjöng och att jag mindes hela låttexten helt fuckedup men berättar ändå vilken det är : madonna hang up :D

  • Cluttentutt

    Haha ja det var inte en siffra rätt där. Ska jag vara ärlig var det ingen vidare bra beskrivning du gav oss att gå på heller. Men kul att du hittade vad du letade efter och tack för att du berättade vilken det var, de flesta sticker bara sin kos sen. Man kan åtminstone tacka för hjälpen eller som du berätta vilken det var.

Svar på tråden vilken låt är det?!