• Anonym (TS)

    Fick inte det här jobbet heller så sjukt ledsen ikväll. Fler?

    Så! Fick just veta att jag inte fått det senaste jobbet heller. . . Det stod mellan mig och en till och de valde honom. Precis som förra gången och gången före det.

    Känner mig så grymt nerslagen nu. Orkar inte mer. Tårarna bara rinner och jag vet inte hur jag ska komma vidare länge. Energin är slut! Vet inte hur många jobb jag sökt, hur många intervjuer jag gått på, hur många gånger jag hoppats.

    Tror jag sjukar mig eller något. . . vad ska man göra?

    Finns det fler dysterkvistar som känner som jag?

  • Svar på tråden Fick inte det här jobbet heller så sjukt ledsen ikväll. Fler?
  • Anonym (Sara)

    Jag är ledsen för din skull... 
    Det är helt okej att vara ledsen såklart. Nästa gång är det din tur {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (känner igen)

    Jag söker och söker men får inte ens komma på intervju, livet suger så sjukt mkt. Är snart 30 men har knappt råd att försörja mig själv... det är pinsamt!

  • Drottningen70

    Näsa gång avslutar du intervjun med att

    Säga uppriktigt att du verkligen verkligen vill ha jobbet och att de aldrig kommer att

    Ångra att de anställde dig...

  • Anonym (Wildrat)

    Jag vet inte. Har lite samma problem. Finns inget som är så själsdödande som är söka jobb och ständigt få höra "du har ett jätteintressant cv, MEN, du har för lite erfarenhet". Mm, som att jag får mer erfarenhet av att gå hemma...

    Men nu är jag gravid och om några veckor slipper jag det här för ett tag.

  • Anonym (fantasten)

    Skit trist, verkligen men, det är bara att bryta ihop och gå vidare.
    Sök igen och igen och om igen...

Svar på tråden Fick inte det här jobbet heller så sjukt ledsen ikväll. Fler?