• Äldre 22 Aug 22:31
    540 visningar
    7 svar
    7
    540

    Fler som beställt Pergo?

    Jag har beställt Pergo via apotekonline.cf 

    Någon mer?

  • Svar på tråden Fler som beställt Pergo?
  • Äldre 22 Aug 23:01
    #1

    Utan läkarkontroll?

    Det var det dummaste jag har läst på länge i såfall

  • Äldre 22 Aug 23:04
    #2

    Jag var inte ute efter att få elaka kommentarer och jag vet vad jag gör. Har ätit Pergo tidigare utrskrivet av läkare. Frågan var om fler äter Pergo och kan dela erfarenheter. Vad du tycker är dumt ger jag flygande fan i...

  • Äldre 22 Aug 23:06
    #3
    Kolibri879 skrev 2014-08-22 23:04:37 följande:

    Jag var inte ute efter att få elaka kommentarer och jag vet vad jag gör. Har ätit Pergo tidigare utrskrivet av läkare. Frågan var om fler äter Pergo och kan dela erfarenheter. Vad du tycker är dumt ger jag flygande fan i...


    Jag har ätit pergo och jag VET att det är inget man äter utan läkarkontroller!

    Och du ska bli mamma.......?? Fastän du är så oansvarig????
  • Äldre 22 Aug 23:13
    #4

    Alltså vad är det för fel på dig? Borderline? Varför känner du att du måste attackera mig? Är det så du uppfostrar dina barn? Jag ÄR redan mamma till en fin liten välanpassad son son och jag tycker personligen att det är oansvarigt att sitta i sin feghet anonymt på nätet och ägna sig åt personangrepp. 

    Jag tycker att du kanske borde uppsöka läkare (eller mentalskötare)

  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 22 Aug 23:16
    #5

    Varför i hela friden tar du sådana risker med ditt liv och hälsa? Särskilt när du är mamma. Som mamma behöver man vara ansvarsfull.

  • Äldre 22 Aug 23:21
    #6

    Suck, jag tar inga risker med mitt liv och hälsa men tack för att du bryr dig. Jag har ätit Pergo tidigare pga att jag har PCO. Min fråga var om fler äter Pergo och jag är inte intresserad av att föra en diskussion om huruvida jag är ansvarig eller inte. Den diskussionen får ni gärna ta någon annanstans. 

  • Äldre 22 Aug 23:32
    #7

    Fast alltså...det är väl klart att det finns flera som har ätit(och äter) Pergo...? Det är ju ett ganska väletablerat läkemedel som har funnits på marknaden ett tag liksom?

    Jättekonstig fråga faktiskt...

Svar på tråden Fler som beställt Pergo?