• Anonym (Medelålderskris?)

    Ett stort barn i en mans kropp!

    Tycker det här är så konstigt! Jag har alltid trott att ju äldre män blir ju mognare blir dem! Men det är verkligen inte sant har man fått erfara, skulle vilja säga mer omognare istället med tanke på vilka svin man träffat på! Många har bra jobb o har ett bra liv! Varför kan man inte vara ärlig redan från början vad man vill utan att man sitter på en dejt som man gjorde för ett tag sedan o den pratar om hur fin man är o hur trevlig man är! De berättar om hur de vill ha sitt liv o tycker det är toppen att man vill samma sak o att de vill ha barn! Frågar om man vill träffas igen! Men sen så verkar intresset vara lika med noll! Hör inte av sig utan svarar bara när man själv hör av sig men inget mer! När man är mellan 40-45 så stoppar man väl för fan inte ner huvudet i marken som en struts o är feg! Säg sanningen så slipper man höra av sig mer!
    Det här verkar vara svåra ord! JAG ÄR INTE INTRESSERAD! Bättre att skriva de orden eller ringa än att låta en annan höra av sig o börja undra o förödmjuka sig själv! Måste ju vara skönare att bli av med någon snabbt än att den andre får höra av sig några gånger o undra vad man vill! Det hade ju jag tyckt i alla fall!

    Sen finns ju de som bara är ute efter en sak fast de har suttit o snackat skit om hur seriösa de är o sen visar det sig att de bara vill en sak!
    Är detta någon jävla medelålderskris för männen eller! :)
    Var fan hittar man en vettig o seriös man mellan 35-45?
    En sa till mig att seriös det är bara något man är på jobbet! Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den jävla dumma kommentaren med tanke på åldern! En annan hör av sig o ska försöka sexchatta fast jag har talar om att jag inte vill ha med honom att göra men polletten verkar ju inte trillla ner! Jag ser bra ut o har inga problem att träffa män ( etter rättadesagt barn i en manskropp har jag inga problem att träffa)
    Men jag har stora problem att träffa män i en manskropp! :)

  • Svar på tråden Ett stort barn i en mans kropp!
  • styggavargen
    Anonym (Medelålderskris?) skrev 2014-08-23 10:01:20 följande:

    Tycker det här är så konstigt! Jag har alltid trott att ju äldre män blir ju mognare blir dem! Men det är verkligen inte sant har man fått erfara, skulle vilja säga mer omognare istället med tanke på vilka svin man träffat på! Många har bra jobb o har ett bra liv! Varför kan man inte vara ärlig redan från början vad man vill utan att man sitter på en dejt som man gjorde för ett tag sedan o den pratar om hur fin man är o hur trevlig man är! De berättar om hur de vill ha sitt liv o tycker det är toppen att man vill samma sak o att de vill ha barn! Frågar om man vill träffas igen! Men sen så verkar intresset vara lika med noll! Hör inte av sig utan svarar bara när man själv hör av sig men inget mer! När man är mellan 40-45 så stoppar man väl för fan inte ner huvudet i marken som en struts o är feg! Säg sanningen så slipper man höra av sig mer!
    Det här verkar vara svåra ord! JAG ÄR INTE INTRESSERAD! Bättre att skriva de orden eller ringa än att låta en annan höra av sig o börja undra o förödmjuka sig själv! Måste ju vara skönare att bli av med någon snabbt än att den andre får höra av sig några gånger o undra vad man vill! Det hade ju jag tyckt i alla fall!

    Sen finns ju de som bara är ute efter en sak fast de har suttit o snackat skit om hur seriösa de är o sen visar det sig att de bara vill en sak!
    Är detta någon jävla medelålderskris för männen eller! :)
    Var fan hittar man en vettig o seriös man mellan 35-45?
    En sa till mig att seriös det är bara något man är på jobbet! Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den jävla dumma kommentaren med tanke på åldern! En annan hör av sig o ska försöka sexchatta fast jag har talar om att jag inte vill ha med honom att göra men polletten verkar ju inte trillla ner! Jag ser bra ut o har inga problem att träffa män ( etter rättadesagt barn i en manskropp har jag inga problem att träffa)
    Men jag har stora problem att träffa män i en manskropp! :)


    Då kanske problemet ligger hos dig att du faller för dessa män, gång på gång...
    Lite av att hela tiden falla för dåliga män..

    Nåja det finns en del kvinnor också som har udda beteenden...

    Det ska kyssas en massa grodor, innan man finner den rätta!

    Självklart finns det män som bara är ute efter en sak, och det finns kvinnor som bara är ute efter en annan sak.. Tyvärr glömde någon att färgmarkera dem!Obestämd
  • Kereza

    Jag tror att folk ofta inte vet vad de vill ha.
    Min sambo är 38 nu, han var 37 när vi träffades - och han var övertygad om att han bara ville ha ett ONS - 12 dagar senare var han kär (det var jag med, så i vårt fall funkade det) 

    Jag misstänker att det kanske är samma sak åt andra hållet; folk Vill ha relation och trygghet, men när det väl kommer till kritan så vill de ändå inte det - eller så är det bara "Klicket" som fattas.

    Fast det är bra fegt av dem att inte bara säga "Sorry, jag tror inte det blir du och jag" 

  • Anonym (vän)

    Jag har en vän som är som du. Som bara träffa på puckon. Och hon är dum på så vis också att hon inte ger sig, hon SKA på död och pina ha dessa karlar till att bli 'vettiga som hon säger vilket gör att hon stångar sig blodig tills hon slutligen ledsnar.

    Finns en tvserie som heter Tuogh love som klart och tydligt visar att vissa kvinnor dras till vissa män eller som genom sitt beteende drar till sig vissa (kräk) män.

    Många många män har insett att vill de ligga får de ljuga sig blå om hur seriösa de är. Att sålla ut dessa är enkelt, ligg inte med dem förrän man är mer etablerad.

  • Anonym (Medelålderskris?)

    Ja men eftersom ingen har färgmarkerat dem så är det ju otroligt svårt att veta vilka man ska satsa på! Alla killar man dejtat har ju varit så olika men i slutändan så omogna! Så jag har svårt att se att problemet ligger hos mig när alla är så olika!

  • Anonym (vän)
    Anonym (Medelålderskris?) skrev 2014-08-23 10:20:16 följande:

    Ja men eftersom ingen har färgmarkerat dem så är det ju otroligt svårt att veta vilka man ska satsa på! Alla killar man dejtat har ju varit så olika men i slutändan så omogna! Så jag har svårt att se att problemet ligger hos mig när alla är så olika!


    De är ju lika i slutändan. De har bara olika vägar för att locka in dig från början.
  • Anonym (Medelålderskris?)
    Anonym (vän) skrev 2014-08-23 10:25:39 följande:

    De är ju lika i slutändan. De har bara olika vägar för att locka in dig från början.


    Jo det har jag ju förstått! Men jag är inte ens den personen som hoppar i säng med dem från början!
  • Anonym (...)
    Anonym (Medelålderskris?) skrev 2014-08-23 10:20:16 följande:

    Ja men eftersom ingen har färgmarkerat dem så är det ju otroligt svårt att veta vilka man ska satsa på! Alla killar man dejtat har ju varit så olika men i slutändan så omogna! Så jag har svårt att se att problemet ligger hos mig när alla är så olika!


    nej, alla killar "man" dejtat har inte varit omogna, alla killar DU dejtat har det. Det är en enorm skillnad. Och ja, det gemensamma för alla de förhållandena är faktiskt - du. Så hur jobbigt det än känns är det nog så att något du gör drar till dig såna killar, eller att du själv dras till dem. Jag känner inte igen mig alls i din bild av hur män är och fungerar. Jag har mina problem och svagheter på andra områden...
  • Anonym (Limbo)

    Kan du se ett mönster i att just du träffar just dessa män? Låter ganska enkelt i mina öron.

    Du ser bra ut men är trist och bitter. Dina dejter behåller dig som reserv men vill inte gå till steg 2 för att du är krävande och kvävande.

    Prova att ändra ditt eget beteende bara som ett test. Ge något annat. Du kanske då får något annat.

  • Anonym (Medelålderskris?)

    Nej! Jag har haft ett förhållande på 10 år så jag har haft ett riktigt långt förhållande! Så jag vet hur det känns att sitta fast i ett tråkigt förhållande! Nej trist o bitter är det sista jag är! Bitter hade jag varit om jag stannat kvar i det förhållandet! Jag är överlycklig att jag gått vidare! Folk som känner mig säger att det är konstigt att jag inte träffar någon! Jag är nästan alltid glad, trevlig, snäll o omtänksam vilket killar säger till mig också! Hade jag varit trist o bitter så hade man inte fått någon på kroken! Stämmer inte alls in på mig!

    Ja jag har en kille som vän som har en hjärna o som väldigt gärna vill ha ett förhållande med mig! Men det klickar inte för mig o har inte samma framtidsplaner! Men jag är också tydlig med att berätta detta men då är vi vänner men märker att han inte ger upp! Men det är ju upp till honom om han vill ha kontakt!

    En annan kille som jag träffade i 3 månader o fortfarande har kontakt med! Visade upp mig för familj o vänner ofta o hittade på saker med mig! Mentolen tydligen leka ändå! Men jag har även där varit tydlig vad jag vill! Men han hör av sig fortfarande men vill bara leka! Så så trist kan jag nog inte vara! :)

  • Anonym (Limbo)

    Det är ditt liv och du som startade en tråd med frågor. Du får göra vad du vill med svaren.

Svar på tråden Ett stort barn i en mans kropp!