• Anonym (Rakad)

    Rakat eller orakat?

    Tjejer vad föredrar ni killen e helrakad därnere eller bara pungen?

    Jag själv föredrar verkligen helrakade kvinnor och inte ens en liten tofs därnere

  • Svar på tråden Rakat eller orakat?
  • Anonym (inte)

    Jag föredrar inte helrakat på killar då jag upptäckte en gång, när min kille hade helrakat sig, att det är inte skönt att gnugga klitoris mot honom när håret börjat växa ut...aj aj. Men absolut hålla lite ordning därnere och trimma. Själv har jag aldrig rakat mig därnere, trimmar bara lite med en sax när jag tycker det börjar bli för långt.

  • Kolibri12

    Det beror på hur mycket hår han har. Vill inte ha en massa hår i munnen. Men rent estetiskt räcker det bra om han trimmat bara.

  • Anonym (Rakad)
    Kolibri12 skrev 2014-08-23 19:13:11 följande:

    Det beror på hur mycket hår han har. Vill inte ha en massa hår i munnen. Men rent estetiskt räcker det bra om han trimmat bara.

    Hur gör du själv då trimmat eller renrakat?


  • Kolibri12
    Anonym (Rakad) skrev 2014-08-23 19:20:07 följande:
    Rakar allt utom en liten ansad triangel på venusberget. Tycker inte att jag passar i helrakat och rakar endast för att jag gillar att bli slickad. Annars skulle jag nog bara trimma kort. 
    Varför vill du absolut ha helrakat på kvinnor? Tofsen kan väl knappast störa så är det bara en estetisk fråga?
  • Anonym (Rakad)

    Tycker det e härligast o mysigast när det e helrakad på tjejer ännu trevligare om det e lite stubbigt och man själv får raka lent o fint. Jag själv e helt renrakad oxå

  • Anonym (beror)

    Det beror på. Testiklarna kan gärna vara rakade om han vill ha blowjob men annars spelar det ingen roll.

  • Anonym (utan hår)

    Jag föredrar helrakat på både mig och mannen!

  • HäckHäxan

    Jag föredrar att han är vuxen nog att se ut hur han vill och så som han trivs med. Tycker nämligen om att umgås med folk som kan tänka själva och fatta egna beslut och som inte bryr sig så jävla mycket om vad andra tänker och tycker. Jepp jag är en jobbig jävla människa helt enkelt. Cool


    Anonym (Rakad) skrev 2014-08-23 19:05:01 följande:
    Tjejer vad föredrar ni killen e helrakad därnere eller bara pungen? Jag själv föredrar verkligen helrakade kvinnor och inte ens en liten tofs därnere
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Rakad) skrev 2014-08-23 19:35:44 följande:
    Tycker det e härligast o mysigast när det e helrakad på tjejer ännu trevligare om det e lite stubbigt och man själv får raka lent o fint. Jag själv e helt renrakad oxå
    Oj låter som du har såna där snuskiga fantasier om att få raka kvinnor på löpande band

    Allvarligt, jag kommer nog aldrig släppa lös en man med en hyvel på mitt underliv. 
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Rakat eller orakat?