• zikzak

    Bara jag som aldrig tänker slicka fitta?

    Det har ingenting med nå machoskit att göra, jag tror bara att det är superäckligt och vill verkligen inte.

    Bara jag som tycker så?

  • Svar på tråden Bara jag som aldrig tänker slicka fitta?
  • zikzak
    Jill 79 skrev 2014-08-23 23:52:04 följande:

    Ha ha. Det tyckte mitt ex med. Därför han blev utbytt.


    Haha.
  • Anonym (kasst)

    Du e en kass snubbe om du inte slickar. Antar att du aldrig vill att tjejerna suger heller?

  • zikzak
    Anonym (kasst) skrev 2014-08-24 00:03:57 följande:

    Du e en kass snubbe om du inte slickar. Antar att du aldrig vill att tjejerna suger heller?


    Jag förväntar mig inte att de ska gå ner på mig, nej.
  • Frontline

    Vad är det som är äckligt?
    Slickade frugan ikväll i poolen till och med och det var underbart både för henne och mig...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • zikzak
    Frontline skrev 2014-08-24 00:22:01 följande:

    Vad är det som är äckligt?
    Slickade frugan ikväll i poolen till och med och det var underbart både för henne och mig...


    Jadu, alla tycker inte om godis för att göra en liknelse. Jag vet att fitta smakar fan och vill verkligen inte slicka.
  • Anonym (solstrålen)

    Om du känner dig osäker att det kanske smakar dåligt, så testa att göra det i duschen då. kanske känns fräschare.   våga prova innan du dömer ut det. Jag har turen att ha en man som älskar det. 

  • Anonym (vtf)
    zikzak skrev 2014-08-24 00:23:47 följande:
    Jadu, alla tycker inte om godis för att göra en liknelse. Jag vet att fitta smakar fan och vill verkligen inte slicka.
    Det är väl ingen som tvingar dej. Har du inte lärt dej att man aldrig ska göra något man inte själv gillar?


  • zikzak
    Anonym (vtf) skrev 2014-08-24 00:27:38 följande:
    Det är väl ingen som tvingar dej. Har du inte lärt dej att man aldrig ska göra något man inte själv gillar?
    En gång var det nån som sa att det kommer en dag när jag blir en man också.
  • Anonym (Fattar)

    Jag är tjej och gillar inte alls att bli slickad, förstår inte alls det sköna i det. Är jag kåt vill jag ha kuk, inget annat. Inget jäkla förspel eller efterspel.

Svar på tråden Bara jag som aldrig tänker slicka fitta?