• rubikskub12

    handbojor

    Min son (8 år) låste fast mig i handbojor (mina och min mans handbojor), riktiga polisbojor, som han hittat i vårt sovrum, och nu gillar han å leka polis å bov med mig väldigt mycket. De började med att han kom bakom mig när jag satt i köket och läste, och sa mamma du är fast nu de här är polisen händerna bakom ryggen ( han har ju leksaks handbojor) men de var våra polisbojor han låste fast mig i. Sen fråga han mig mamma varför har du och pappa handbojor. Så vad gör man nu låter jag min son fortsätta låsa fast mig? ( han har nog bojat mig 2-3 gånger med våra handbojor). Min man vet om detta men han tycker de är mest roligt. Någon som varit med om nåt liknande? Tacksam för bra svar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 04:04
    Ska jag låta han fortsätta och få låsa fast mig? jag gillar ju att bli fast låst av min man.

  • Svar på tråden handbojor
  • korralin

    ...du lägger dem på ett ställe han inte kommer åt? 


    En död snut är en bra snut
  • Hugge47

    Om du absolut skall låta honom leka med handklovar så köp ett par i leksaksaffären. Dessa går att öppna lätt och klämmer ej hårt.


    Det finns risker med att leka med riktiga handklovar. Han kan ju få för sig att sätta dom på sig själv eller en kompis när du inte ser. Och klämmer man ihop dessa för hårt så kan man får skador, tex cirkulationsskador.


    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Hugge47

    Ah, missade att han redan hade leksaksbojor, men då är det dessa du hänvisar till. 


    Sorry att jag läser så kasst. Oskyldig


    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
Svar på tråden handbojor