• Anonym (G. Lindbä­rgh)
    Äldre 24 Aug 15:01
    7157 visningar
    20 svar
    20
    7157

    Ung flicka ev oskuld & jag, man i övre medelåldern

    Det har blivit så att jag kommer att tillbringa en natt med en ung tjej, det verkar som att det blir av iaf (hon har en helt laglig ålder). Vi har träffat några gånger tidigare men inte haft sex. Nu blir det då en hel natt ihop direkt. Hur och vad ska jag göra, eller inte göra?

  • Svar på tråden Ung flicka ev oskuld & jag, man i övre medelåldern
  • Äldre 24 Aug 15:02
    #1

    ni har kommit överens om att ni ska ha sex eller hur ser situation ut så?

  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 24 Aug 15:09
    #2

    Nej vi har inte kommit överens om att ha sex. För ta det som det kommer. Kan gå lite hur som helst. Senare nästa förmiddag ska jag iväg till mitt jobb.

  • Äldre 24 Aug 15:15
    #3

    okey, vad var de du undrade då? du får väl köra på känsla, gör hon något "move" så kör på de annars kan du väl testa själv och se om hon reagerar positivt annars låt bli, ett nej är ett nej. Eller rätt sagt ger hon ej tydligt samtycke så ta de som ett nej. Lätt hänt att man inte vågar säga nej om man är med folk som är äldre, så läs av henne noga. Om ni skulle göra något sexuellt kan vara bra att du påpekar tydligt att hon kan säga nej när hon vill och att man inte behöver ligga med varandra på en gång utan kan "leka" med varandra bara i början. Var inte för på.

  • Nyfike­n gul
    Äldre 24 Aug 15:15
    #4

    om hon inte i direkta ordalag sagt att hon vill ha sex så skulle jag inte göra något alls. 

    Var lyhörd helt enkelt för vad hon egentligen vill. 

    Låt henne styra det hela och se vad hon själv skulle vilja göra och vad hon vågar göra. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 24 Aug 21:49
    #5

    Osäker på om det blir ngt alls, och då kanske stämningen bli väldigt konstig.Kanske måste komma med ett initiativ iaf.

  • Nyfike­n gul
    Äldre 25 Aug 07:13
    #6

    För er bådas skull hoppas jag att det inte handlar om önsketänkande från din sida.

    Hon har frmodligen sina skäl till att hon vill umgås med dig och det handlar förmodligen inte alls om sex.  Du kanske bara är smickrad av hennes uppmärksamhet och tolkar in saker som inte alls finns där. 

    sätt henne inte i en situation där hon kommer känna press på sig att säga ja till sex.  du borde veta bättre där helt enkelt. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äldre 25 Aug 07:29
    #7

    Om du vill ha sex med henne så säg det rakt ut. Håll inte på och antyd grejer, det blir bara fel. Verkar hon tveka så gå inte på.

    Jag tror tvärtom Nyfiken Gul att sex finns i hennes tankar på nåt sätt. Så oskuldsfulla är inte tjejer. Sen kanske det inte blir av eller funkar ändå.

  • Anonym (b)
    Äldre 25 Aug 07:35
    #8
    Anonym (G. Lindbärgh) skrev 2014-08-24 15:01:32 följande:

    Det har blivit så att jag kommer att tillbringa en natt med en ung tjej, det verkar som att det blir av iaf (hon har en helt laglig ålder). Vi har träffat några gånger tidigare men inte haft sex. Nu blir det då en hel natt ihop direkt. Hur och vad ska jag göra, eller inte göra?


    Och du tänker att det finns en speciell manual som gäller för unga oskulder? Låt henne vara är mitt råd. Hon kommer garanterat att ha hörlurar i öronen och inte orka lyssna på ditt ålderdomliga förförar-prat.
  • Anonym (mogen man)
    Äldre 25 Aug 12:07
    #9
    Anonym (G. Lindbärgh) skrev 2014-08-24 15:01:32 följande:

     


    Anonym (G. Lindbärgh) skrev 2014-08-24 15:01:32 följande:

    Det har blivit så att jag kommer att tillbringa en natt med en ung tjej, det verkar som att det blir av iaf (hon har en helt laglig ålder). Vi har träffat några gånger tidigare men inte haft sex. Nu blir det då en hel natt ihop direkt. Hur och vad ska jag göra, eller inte göra?


    Ett drömtillfälle för många män ( i a f för mig skulle det vara det) och du frågar om vad du dka göra. Hur gammal år du? OMG!

  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 25 Aug 21:34
    #10

    Nja, det hela är inställt. Som det ser ut just nu.

  • Anonym (b)
    Äldre 26 Aug 07:19
    #11
    Anonym (G. Lindbärgh) skrev 2014-08-25 21:34:17 följande:

    Nja, det hela är inställt. Som det ser ut just nu.


    Hoppas du inte slösat tid med pomadan och tjusarvågen.
  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 21:40
    #12

    Vi har bokat en ny tid nu.

  • Anonym (Tjej i samma sits)
    Äldre 17 Sep 22:41
    #13
    Anonym (G. Lindbärgh) skrev 2014-09-17 21:40:27 följande:

    Vi har bokat en ny tid nu.


    Hur känner ni varandra? Om man vill tillbringa en natt med någon brukar motivet vara ganska obvious - om än inlindat med andra ord.

    Jag förlorade oskulden för snart 1 år sedan med en 10 år äldre man (jag var 21) och då bjöd jag hem mig hos honom i princip över natten. Självklart sa jag inte rakt ut att jag ville ha sex, men jag "valde" honom för att det kändes tryggt att han var äldre. Vi låg på varsin sida av sängen i ungefär 20 minuter innan det oundvikliga hände.  


  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 23:18
    #14

    Vi har träffats ngr ggr live o haft kontakt via Internet ca ett år Jo, det känns ju obvious nu denna gång men inget är bestämt eller planerat EG. Kan gå lite hur som helst.

  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 19 Sep 00:25
    #15

    NJA..Date inträffade idag.Men det blev inget sex.Tvivlar på att hon är oskuld. Osäker framtid för relationen.

  • Anonym (G. Lindbä­rgh) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 02:34
    #16

    TS uppdaterar: Efter lite dividerande ska vi nu ses igen och nu ska vi ha sex. Dessutom ska det vara tema bondage. EV aga. Iaf ska hon bindas av mig. Jag är inte så van, inte hon heller alls. NB det är inte ett barn det handlar om!

    Jag återkommer med mer före det händer.

    Ge mig gärna tips och råd!

  • Äldre 10 Nov 03:04
    #17

    Jag väljer att tro att detta är en seriös tråd... Vilket jag inte är säker på alls egentligen...

    Vill du ha tips och inte är van vid bondage och dominans, så:

    (Obs följande kommer låta superpretto och bli dissat av sådana som säger "jamen lite smisk med knullet, kör bara". Jag kan leva med det, vill bara tipsa utifrån mitt eget perspektiv.)

    Så.

    För i dansen. Var bestämd men inte elak. Fokusera inte på prylarna, handfängsel ögonbindel mm i början, tryck upp henne mot en vägg med ett mjukt men bestämt grepp kring hennes hals. Nafsa på hennes hals, andas i hennes öra, håll henne på plats...

    Men:

    Lyssna på henne. Var extremt fokuserad på hur hon andas, vilka ord hon använder, vad hon utstrålar... Var beredd att släppa greppet direkt om du förnimmer obehag (annars är det övergrepp och ni känner ju inte varandra så väl).

    Få henne att känna sig som en drottning! Även om hon vill bli slagen och kallad för hora (bara exempel, alla gillar olika). Om hon är villig att ge sig till dig, behandla den gåvan med den respekt den förtjänar! Betyder inte att du ska mesa och fråga ok på allt, men LYSSNA otroligt noga efter hennes signaler. Även en ug kvinna vill ha njutning även om njutningen i viss mån kommer av att ge... Och i stor utsträckning av att släppa kontrollen till dig.

    Ta hand om det förtroendet. Vårda det som en sjuk fågelunge, ha alltid i åtanke vilken gåva du har fått till skänks... Och se till att förtjäna det förtroendet och den gåvan, gång på gång.

    Svik aldrig! Visa i alla lägen att hon kan vara trygg hos dig, att du är den som tar hand om henne. Att inget ont händer henne när hon är med dig. För du har den kontrollen, den makten.

    Även när du bundit henne och smiskat hennes bröst illröda, glöm aldrig vad hon har givit till dig. Det ansvaret.

    Ha roligt! Och sluta aldrig lyssna på henne och hennes signaler, de är nyckeln till all er gemensamma njutning.

    Lycka till!!!

  • Äldre 15 Sep 04:43
    #18

    Hej! Det skulle vara trevligt att se dig ihop mad en annan kvinna

  • Äldre 15 Sep 04:46
    #19

    Skulle va kul att se lite bilder av dig. kram.

Svar på tråden Ung flicka ev oskuld & jag, man i övre medelåldern