• 0fia

    Hur hittar ni era barnvakter?

    Hej!

    Vi har två barn 2 och 4 år gamla. Vi har ingen hjälpa av far- och morföräldrar och behöver hjälp utifrån. Tidigare har vi använt grannar.se men vid detta försök har vi inte lyckats (det är 3 år sedan vi försökte senast). Kan ni tipsa om någon annan sajt, eller hur gör ni?

    Tack
    /0fia

  • Svar på tråden Hur hittar ni era barnvakter?
  • 0fia
    Topcom skrev 2014-08-25 07:24:50 följande:

    Ge grannar.se en ny chans eller googla barnvaktsfirmor som ligger i din stad:)


    Ungefär så jag tänkt. Hoppas på även andra tips
  • Stårschan

    Går barnen på dagis? Hör med personalen där om de har tonårsbarn eller vikarier som kan tänkas vilja tjäna en extraslant. Vi var i samma sits, men hade sån tur att äldsta dotterns bästa kompis var sladdbarn, med storasystrar som gärna ställde upp som barnvakter.

  • Chrysabelle
    Stjärnan123 skrev 2014-08-25 09:53:05 följande:

    Håll käften seriöst jag får fan damp på såna jävlar som er som säkert döper ära ungjävlar till Adolf och stödjer nazister!


    Skrev du verkligen rätt nu?
  • Kina79

    Våra tjejer var också 2 och 4 nät vi flyttade och jag började jobba. Min man reste en del och jag jobbade oregelbundna tider.
    Vi annonserade i företagets lilla personaltidning. Och så satte vi upp lappar i affären samt frågade runt.
    Vi fick napp via tidningen, en anställt på ett annat bolag hade 10 barn. En av döttrarna var 16 då. Vi hade henne i 3 år

Svar på tråden Hur hittar ni era barnvakter?