• V79

    Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

    Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

  • Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • V79

    Kul med samma bf:) vilken tur att du får snittet redan den 16:de. Har du några känningar på att förlossningen är på g? Jag har haft en massa förvärkar men inget som tyder på att förlossningen ska starta. Hade aldrig så kraftiga eller mycket förvärkar med mina andra barn men har gått över längre för varje gång, så jag räknar med att bäbisen kommer 19/9. Ska till läkaren imorgon och kolla med ul hur han ligger nu, även om han just nu ligger med huvudet neråt så kan han fort vända sig. Han har snurrat runt rätt ofta och ligger sällan mer än någon dag med huvudet neråt.

  • E2012smamma

    Ja det är tur.

    Jag hade nog dött annars. Haha.

    Gick 2 v över tiden sist å blev igångsatt .. Slutade med snitt så känns som att det nästan vore skönt om det inte kom igång av sig själv. Haha.

  • E2012smamma

    Har nog inga känningar alls.

    Sammandragningar men har haft det tillåfrån länge så tror inte det betyder något.

    Hur många barn har du?

  • V79

    Jag har 4 barn och har fått dom på bf -9, +2, +6 och +6 dom två sista blev jag igångsatt med och med sista så var tappen helt omogen. Bm som var med under fl trodde att jag hade flera dagar till kvar innan fl skulle starta av sig själv.

    Hur många barn har du?

  • E2012smamma

    Har ett barn sedan innan.

    Ush jag längtar så mkt tills det här är klart. Haha. Känns som att tiden går sååååå långsamt :(

  • V79

    Jag kan inte annat än hålla med, tiden går riktigt sakta:(

    Jag har läkarbesök imorgon för lägeskontroll, men känns onödigt just nu när han ligger med huvudet neråt. Ska passa på att tjata lite mer om att få snitt tidigare när jag ändå måste åka in.

  • Milla 79

    Hej!

    Här har ni en till med BF 15/9 Solig

    Har 2st barn sedan innan på 8 & 6 år. De kom på BF samt BF+2 så denna kan ju gärna få checka ut lite tidigare från mitt hotell!

    Jobbar ni fortfarande?
    Jag jobbar ons-fre denna vecka, sedan ger jag upp! Glad

    Jag har också haft sammandragningar sedan i somras men de har blivit starkare nu i veckan. Med de första två busarna minnas jag inte att jag kände några sammandragningar alls faktiskt så det får mig att fundera lite över hur förlossningen blir denna gång.

    V79, du som har genomgått hela 4st förlossningar, hur har de skiljt sig åt?

  • E2012smamma

    Jag slutade jobba 26/6.

    semester sen föräldraledigt m storebror .

    Nu har han börjar förskola förra veckan efter uppehåll så då har jag börjar ta ut dagar för bebisen :)

  • Milla 79
    E2012smamma skrev 2014-08-27 08:24:10 följande:

    Jag slutade jobba 26/6.

    semester sen föräldraledigt m storebror .

    Nu har han börjar förskola förra veckan efter uppehåll så då har jag börjar ta ut dagar för bebisen :)


    Ja jag var nog lite för kaxig när jag planerade tidigare i graviditeten. Jag önskar nog att jag gått hem lite tidigare Cool men nu har jag endast 2 dagar kvar! Toppen! Sedan kan han komma nääär han vill!
    Jag har i stort sett allt färdigt.
    Jag ska endast packa BB-väskan och tvätta upp lite babykläder som han kommer att få ärva från sonen.
    Hur har ni det? Är ni förberedda med allt vad det innebär? Solig
Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?