• Anonym (:))

    gravida i norrköping bf våren 2015?

    Hej där, jag är en 24 årig tjej från Norrköping som beräknas bli 2 barnsmor i mars! Finns det fler där ute i närheten som vill följas åt:)? 1,2,3,4,20e barnet kvittar :D

  • Svar på tråden gravida i norrköping bf våren 2015?
  • Anonym (Norrköping)

    Hej!


    Skriver som anonym eftersom jag inte vill outa graviditeten än, det är så tidigt, bara i v 8. :)


    Jag väntar mitt andra barn i maj 2015. Hur gammalt är ditt första?

  • Anonym (:))
    Anonym (Norrköping) skrev 2014-09-30 16:10:28 följande:

    Hej!


    Skriver som anonym eftersom jag inte vill outa graviditeten än, det är så tidigt, bara i v 8. :)


    Jag väntar mitt andra barn i maj 2015. smile1.gif Hur gammalt är ditt första?


    Va kul:) han blir 2 i november:) ditt?
  • mp90
    Cykelpumpen skrev 2014-10-14 20:05:53 följande:

    Hej :)

    Jag ska ha första knodden i april/maj, bor i Norrköping och är 28.


    Vad kul:)! Hur mår ni :) ?
  • Cykelpumpen
    mp90 skrev 2014-10-16 09:39:33 följande:
    Vad kul:)! Hur mår ni :) ?
    Jag mår helt okej faktiskt, trött och hungrig med lite växtvärk men illamåendet är som bortblåst och det är huvudsaken känner jag :) Var på inskrivningssamtal idag och har NUPP-ul på måndag så det ska bli spännande att få reda på hur långt gången man är och att se om något rör sig :) Tror jag är i v.12-v.13 nu.

    Hur mår ni och vilken vecka? :)
  • ylma

    Hej! Verkar inte vara någon som skriver här, men jag hoppas någon vill göra det. Jag är 27 år och gravid i vecka 7 så vårt barn kommer inte på våren utan någon gång i juni. Jag har en dotter på 2 år.

  • mp90
    Cykelpumpen skrev 2014-10-16 09:46:02 följande:
    Jag mår helt okej faktiskt, trött och hungrig med lite växtvärk men illamåendet är som bortblåst och det är huvudsaken känner jag :) Var på inskrivningssamtal idag och har NUPP-ul på måndag så det ska bli spännande att få reda på hur långt gången man är och att se om något rör sig :) Tror jag är i v.12-v.13 nu.

    Hur mår ni och vilken vecka? :)
    Mår toppen:) va på rul idag o ja har ytterligare en pojke i magen :) kul!! V 19+6
  • mp90
    ylma skrev 2014-11-04 17:03:15 följande:

    Hej! Verkar inte vara någon som skriver här, men jag hoppas någon vill göra det. Jag är 27 år och gravid i vecka 7 så vårt barn kommer inte på våren utan någon gång i juni. Jag har en dotter på 2 år.


    Kul:D ett sommarbarn alltså! Hur mår du?
  • ylma
    mp90 skrev 2014-11-04 18:28:48 följande:

    Kul:D ett sommarbarn alltså! Hur mår du?


    Ja det blir ett sommarbarn, känns som en evighet till nästa sommar :p Men det blir perfekt till semestern och så :)

    Jag har mått bra fram till den här veckan då jag mått väldigt illa och samtidigt haft influensa, så det har varit en jobbig vecka.

    Vad mysigt att gå på ultraljud, har bokat in det första i v 13 :)
Svar på tråden gravida i norrköping bf våren 2015?