• Anonym (Disku­tera!)
    Äldre 27 Aug 15:27
    3102 visningar
    17 svar
    17
    3102

    Om din kille vill att du ska stå frammåtböjd

    Hur reagerar du, kvinna, om din kille säger att du ska ställa dig i den här positionen framför honom:


    ?

  • Svar på tråden Om din kille vill att du ska stå frammåtböjd
  • Äldre 27 Aug 15:31
    #1

    Får se om jag når golvet.


    ty dessa ord är trovärdiga och sanna.
  • Anonym (40)
    Äldre 27 Aug 15:56
    #2

    Är d väll inget konstigt med..?

  • Anonym (b)
    Äldre 27 Aug 16:05
    #3

    jag skulle gärna göra det men jag tror att jag skulle tappa balansen och ramla omkull

  • Äldre 27 Aug 16:05
    #4

    Då blir jag bara glad för då vet jag vad jag har att vänta.

    Jag ställer mig ofta så framför honom utan att han bett om det, fast jag har givetvis inga trosor på mig då.

  • Anonym (Njuta­ren)
    Äldre 27 Aug 16:33
    #5
    Anonym (Diskutera!) skrev 2014-08-27 15:27:16 följande:

    Hur reagerar du, kvinna, om din kille säger att du ska ställa dig i den här positionen framför honom:


    ?


    Igår när jag sa till henne gjorde hon det men bara om jag lovade att knulla henne riktigt hårt.
  • Äldre 27 Aug 17:43
    #6

    Trots diskbråck och en enorm stelhet (smidig som ett kylskåp) så hade jag gjort allt jag kunnat för att ställa mig så =) Antar att jag kan räkna ut vad som sker efter då min sambo är lite tokig i min rumpa

  • Celine­s Essenc­e
    Äldre 28 Aug 10:10
    #7

    Ställer mig omedelbart så


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Äldre 28 Aug 13:19
    #8
  • Eva006
    Äldre 28 Aug 17:19
    #9

    Svårt att stå så nu när man är lite äldre (och har större mage Skäms) men en liten stund går väll bra.
    Nyfiken på varför du frågar. Är det något speciellt med den ställningen? Eller du kanske inte tänker på det som en samlagsställning utan bara stå där? Som sagt nyfiken på varför du frågar.

  • missan­75
    Äldre 28 Aug 17:21
    #10

    Jag skulle nog fråga varför.

  • Anonym (Disku­tera!) Trådstartaren
    Äldre 28 Aug 19:23
    #11
    missan75 skrev 2014-08-28 17:21:08 följande:
    Jag skulle nog fråga varför.
    För att han tycker det är sexigt.
    Eva006 skrev 2014-08-28 17:19:06 följande:

    Svårt att stå så nu när man är lite äldre (och har större mage Skäms) men en liten stund går väll bra.
    Nyfiken på varför du frågar. Är det något speciellt med den ställningen? Eller du kanske inte tänker på det som en samlagsställning utan bara stå där?


    Han vill ha det som förspel. Dock behöver man inte så riktigt så framåtlutad som hon på bilden, det räcker med att ha händerna på knäna.
  • Äldre 28 Aug 22:32
    #12

    Gärna.

  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 29 Aug 07:16
    #13

    För att han är sugen såklart ;)

  • Hyd
    Äldre 29 Aug 08:39
    #14

    Det där är skönaste ställningen tycker jag som kille! Anonym.


    anonym
  • Anonym (Disku­tera!) Trådstartaren
    Äldre 29 Aug 09:35
    #15
    Hyd skrev 2014-08-29 08:39:41 följande:
    Det där är skönaste ställningen tycker jag som kille! Anonym.
    Skön på vilket sätt då?
  • Anonym
    Äldre 29 Aug 09:50
    #16

    Det är helt klart en position som öppnar för mycket skoj.. lätta smekningar, rejäla grepp, smisk (om det finns på repertoiren), kyssar (både här och där) och inte minst införande av föremål eller kroppsdelar.

    Däremot är det nog inte helt enkelt att stå på det viset, det lär nog inte bli nån längre stund och kanske kan det bli svårt för henne att hålla sig på benen när det börjar bli skönt.

    Ett alternativ kan väl vara att hon får luta sig framåt över något (soffans ryggstöd kanske?), då behöver hon inte hålla upp överkroppens förskjutna vikt och slipper oroa sig för darriga ben.

  • Äldre 29 Aug 09:50
    #17
    Anonym skrev 2014-08-29 09:50:03 följande:

    Det är helt klart en position som öppnar för mycket skoj.. lätta smekningar, rejäla grepp, smisk (om det finns på repertoiren), kyssar (både här och där) och inte minst införande av föremål eller kroppsdelar.

    Däremot är det nog inte helt enkelt att stå på det viset, det lär nog inte bli nån längre stund och kanske kan det bli svårt för henne att hålla sig på benen när det börjar bli skönt.

    Ett alternativ kan väl vara att hon får luta sig framåt över något (soffans ryggstöd kanske?), då behöver hon inte hålla upp överkroppens förskjutna vikt och slipper oroa sig för darriga ben.


    Råkade visst bli anonym, igen..
Svar på tråden Om din kille vill att du ska stå frammåtböjd