• En struts
    Äldre 27 Aug 18:16
    1145 visningar
    27 svar
    27
    1145

    Sjunger ni i duschen

    Jag kom på igår att jag inte sjungit i duschen på länge, då dottern frågade om jag brukade sjunga i duschen. Kommer hon inte ihåg det? Jag brukar skämmas för att jag skrålar. Saken är den att jag varit pressad de senaste halvåret för saker,
    nu kommer jag bli riktigt avundsjuk på er som sjunger i duschen

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sjunger ni i duschen
  • Äldre 27 Aug 18:18
    #1

    Ja. Och överallt annars också Solig


    What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • Äldre 27 Aug 20:05
    #2
    Aniiee skrev 2014-08-27 18:18:24 följande:
    Ja. Och överallt annars också Solig
    Samma här.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 27 Aug 20:20
    #3

    Ja, jag sjunger i duschen, då brukar det bli opera. sjunga är för övrigt det absolut trevligaste man kan göra.

  • Äldre 27 Aug 20:20
    #4

    Ja, jag sjunger i duschen, då brukar det bli opera. sjunga är för övrigt det absolut trevligaste man kan göra.

  • En struts
    Äldre 27 Aug 21:21
    #5
    DenNamnbitne skrev 2014-08-27 20:20:15 följande:

    Ja, jag sjunger i duschen, då brukar det bli opera. sjunga är för övrigt det absolut trevligaste man kan göra.


    Jo, det är ju akustiken som gör mycket. för många, fast här har vi kanske inte så bra akustik? Obestämd Alltså, vi har ju inte så mycket kakel här ju Suck, har bott mycket bättre.
    Stackars folk som har duschkabiner då.
  • En struts
    Äldre 27 Aug 21:23
    #6

    Har de inte tänkt på att det är en viktig marknadsföringsgrej det här med kakel och duschsång?
    Jag måste skapa en ny tråd: "Sjunger ni i duschen även fast ni inte har kakel?"

  • Äldre 27 Aug 21:48
    #7

    Jag sjunger alltid, och naturligtvis även i duschen. När jag inte mår så bra, så blir det skillingtryck eller sorgliga ballader mest.

  • Äldre 27 Aug 21:53
    #8

    Jag kan inte må bra om jag inte får sjunga. Tyvärr jobbar jag på slav-farm (kontorslandskap och kundsupport via telefon) så där går det inte, och hemma har vi en grinig rumskamrat som smäller i dörrarna om man sjunger (eller pratar, eller dansar eller ler eller kysser varann eller lagar mat eller andas eller...ja, ni fattar) så det blir inte så ofta just nu :( 

  • En struts
    Äldre 27 Aug 22:01
    #9
    lövet2 skrev 2014-08-27 21:48:58 följande:

    Jag sjunger alltid, och naturligtvis även i duschen. När jag inte mår så bra, så blir det skillingtryck eller sorgliga ballader mest.


    Å vad fint. {#emotions_dlg.flower} Önskar att jag hade kunnat höra ett exempel.
  • En struts
    Äldre 27 Aug 22:04
    #10
    lövet2 skrev 2014-08-27 21:48:58 följande:

    Jag sjunger alltid, och naturligtvis även i duschen. När jag inte mår så bra, så blir det skillingtryck eller sorgliga ballader mest.


    Du har rätt, herregud vad jag sjöng på en sorglig ballad i våras.
    "Ja, det var Jungfru Gunnela hon skulle till kyrkan fara. Ja, det var Ridder Perleman han ville med våld henne taga..."
    Men den sjöng jag inte i duschen.
Svar på tråden Sjunger ni i duschen