• Isa93

    Julklapp till "nästanpojkvän"

    Jag har alltid lite julklappshysteri då jag vill ge dom bästa presenterna så jag har redan nu börjat fundera över vad jag ska ge till killen jag gillar.
    Han är en lugn person, gillar inte andra människor speciellt mycket, älskar elektronik, har knappt varit någonstans varken i Sverige eller utomlands, är inte så förtjust i alkohol och gillar att prata en massa i telefonen. Han är inte heller så förtjust i godis. På riktigt är nog han den svåraste person jag någonsin funderat över presenter till.
    Vi har inget förhållande men vi båda gillar varandra väldigt mycket och jag är ganska säker på att det kommer bli något mellan oss. Han är 23.
    Tips någon?

  • Svar på tråden Julklapp till "nästanpojkvän"
  • Mamori

    Gillar han böcker kanske? Jag tänker att det passar bäst med något ganska allmänt men som ändå är lite personligt?

  • Isa93
    Mamori skrev 2014-08-27 20:49:07 följande:

    Gillar han böcker kanske? Jag tänker att det passar bäst med något ganska allmänt men som ändå är lite personligt?


    Tyvärr läser han inte :(
  • dfuoih

    Om han älskar elektronikprylar så har du ju svaret där. Något tillbehör till mobilen, datorn, spelkonsolen kanske. Något spel.

    Gillar han att se på film?

Svar på tråden Julklapp till "nästanpojkvän"