• Anonym (Kaffedraken)

    Män mellan 35-45

    Vad i helvete är det frågan om! Träffat en jätte charmig o söt man.. :).. men jag har bara hört av mig till honom o inte tvärtom på ett tag! Har svarat men dålig på att höra av sig själv men nu har pappskallen hört av sig o säger att han har sååååå mycket att göra så han hör av sig! Han var nerlagd sen ett tag tillbaka men fattar han inte att ingen tjej är intresserad om man inte får något gensvar! Men nu har jag inte hört av honom igen! Vad fan menar han med detta! 40+ o har bara haft korta förhållanden på några enstaka månader! Han vill ha familj o barn men ärligt talat det måste ju vara något fel på honom! Var intresserad men nu är jag bara irriterad på att han är så omogen!

  • Svar på tråden Män mellan 35-45
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nope, han vill inte ha barn och familj. Han vill ligga. Eller så är du inte den han vill ha barn och familj med i första hand utan han har någon/några fler som han vill testa först. Bangar de eller han inte tycker det fungerar så har han dig på lut.

    Alt att han eg inte vill med dig alls, men är för feg för att säga det och hoppas på att du ledsnar.

    En man som är intresserad ser till att kunna höra av sig oavsett.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Håller med ovanstående, men se till att lägga ner det där och gå vidare. Oavsett orsak så orkar ingen med en lam snubbe, hångla upp någon annan istället.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo men jag ledsnade ju o sket i honom då hörde han av sig o säger något så jävla dumt! Tror heller inte att han är intresserad men jag skiter fullständigt i honom o kommer aldrig höra av mig mer! Han håller säkert på med någon annan! Precis som om jag ska vara tillgänglig när det inte passar med den eller de andra! Inte sista gången jag kommer höra av honom! Men någon annan får gärna ta skiten!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2014-08-27 21:01:08 följande:

    Jo men jag ledsnade ju o sket i honom då hörde han av sig o säger något så jävla dumt! Tror heller inte att han är intresserad men jag skiter fullständigt i honom o kommer aldrig höra av mig mer! Han håller säkert på med någon annan! Precis som om jag ska vara tillgänglig när det inte passar med den eller de andra! Inte sista gången jag kommer höra av honom! Men någon annan får gärna ta skiten!


    Bra! Då kan du ägna dig åt att hitta en man istället
Svar på tråden Män mellan 35-45