• Anonym (Oroli­g)
    Äldre 27 Aug 20:56
    307 visningar
    7 svar
    7
    307

    Få symptom, orolig!

    Hej!
    Jag är gravid i vecka 5 (4+5) och är orolig över att få missfall. Jag har väldigt få symptom. Det enda jag känner är lite ömma bröst, trötthet och ökad törst. Jag är orolig att det inte är som det ska därinne och att jag kommer få missfall.. Med sonen mådde jag jättelilla, hade metallsmak i munnen och hade mensvärk. Läskigaste är att jag intekänner nåt i magen. Ingen "mens/växtvärk". Ibland känner jag små stick i livmoderområdet, men det är allt.
    Berätta gärna hur det var för er i tidig graviditet och om allt gick bra eller om det blev mf!

  • Svar på tråden Få symptom, orolig!
  • Anonym (Eh..)
    Äldre 27 Aug 21:24
    #1

    Men det behöver inte kännas nåt.. Det är för tidigt att veta om deg blir mf..

  • Äldre 27 Aug 21:29
    #2

    Jag kände inte nåt i magen med min tredje heller, fast jag hade känt massa med de två första. Så det kan vara väldigt olika vad och hur mycket man känner :)

  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Äldre 27 Aug 21:32
    #3
    Cenedra skrev 2014-08-27 21:29:45 följande:

    Jag kände inte nåt i magen med min tredje heller, fast jag hade känt massa med de två första. Så det kan vara väldigt olika vad och hur mycket man känner :)


    Åh tack för att du delade med dig av din erfarenhet!
  • Anonym (Tvill­ingar)
    Äldre 27 Aug 21:33
    #4

    Jag hade väldigt få symtom de tio första veckorna i min graviditet, mådde då dåligt en vecka, och sen inga märkvärdiga Symtom förutom lite växtvärk fram till vecka 18. På ultraljudet upptäckte vi att det var två rackare där inne, så graviditeter kan se väldigt olika ut, jämför inte med din förra:) njut av att vara gravid, du väntar barn, inte missfall:)

  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Äldre 27 Aug 21:34
    #5
    Anonym (Tvillingar) skrev 2014-08-27 21:33:09 följande:

    Jag hade väldigt få symtom de tio första veckorna i min graviditet, mådde då dåligt en vecka, och sen inga märkvärdiga Symtom förutom lite växtvärk fram till vecka 18. På ultraljudet upptäckte vi att det var två rackare där inne, så graviditeter kan se väldigt olika ut, jämför inte med din förra:) njut av att vara gravid, du väntar barn, inte missfall:)


    Åh vad lugnande att höra :) om man kan må bra med tvillingar i magen är det nog lugnt :) Tack för ditt svar!
  • Längta­nsBlåa­Blomma
    Äldre 28 Aug 06:56
    #6

    Jag hade också få symptom. Spelar ingen roll hur mycket folk a att det var normalt. Jag oroade mig ändå. Mådde som du men har kunnat leva som vanligt.

    Nu är jag i v 22 och känner sparkar så nu får jag äntligen bevis på att jag är gravid (utom ultraljud förstås).


    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Äldre 30 Aug 17:49
    #7
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-08-28 06:56:03 följande:

    Jag hade också få symptom. Spelar ingen roll hur mycket folk a att det var normalt. Jag oroade mig ändå. Mådde som du men har kunnat leva som vanligt.

    Nu är jag i v 22 och känner sparkar så nu får jag äntligen bevis på att jag är gravid (utom ultraljud förstås).


    Ja visst är det så att man inte blir lugn trots att folk säger att det kan vara olika... Blir väl så när man vill så mycket. Vad skönt att du känner sparkar nu så du vet att det är någon därinne :)
Svar på tråden Få symptom, orolig!