• Anonym (Äcklad)

    Bollar i röven

    Min man har stoppat upp fyra bollar i analen. Typ småbollar som barn har. Han ville att jag skulle hjälpa honom ta ur dessa från honom. Sa nej tack... Nu ligger han på Sjukhus. De fick söva honom och plocka ut dom. Vet inte hur jag ska bemöta detta. Är ju inget man går och pratar om direkt:(
    Ska jag begära skillsmässa kanske

  • Svar på tråden Bollar i röven
  • Anonym (Äcklad)

    Glömde skriva att allt detta tyvärr är sant.

  • Anonym (A)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 00:25:03 följande:

    Min man har stoppat upp fyra bollar i analen. Typ småbollar som barn har. Han ville att jag skulle hjälpa honom ta ur dessa från honom. Sa nej tack... Nu ligger han på Sjukhus. De fick söva honom och plocka ut dom. Vet inte hur jag ska bemöta detta. Är ju inget man går och pratar om direkt:(
    Ska jag begära skillsmässa kanske


    Gör inget förhastat nu. Din man gjorde något och det blev fel. Han får riktigt stora konsekvenser av det fysiskt och psykiskt. Låt honom berätta sedan om vad som hände, vad han tänkte osv.

    Detta är ju inget man pratar om, precis som du skriver, så räkna med att han kommer att skämmas.

    Att börja fundera på skilsmässa efter en sådan här sak låter i mina öron förhastat och som en för stor reaktion -om du nu inte har funderat på skilsmässa tidigare?
  • Anonym (Nja)

    Min sambo frågade just mig om jag skulle lämna honom om han gjorde samma sak, nej det finns värre saker sa jag, skulle mest tycka att du får skylla dig själv hah Men beror ju på hur man är som människor så ..

  • Anonym (Äcklad)

    Anonym (nja) igentligen ska jag inte svara på ditt idiotiska inlägg. "Skylla mig själv"???

    Visar din intelligensförmåga. Och du vårat sexliv är det inget fel på. Det är därför jag blir förvånad.

  • HäckHäxan
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 00:25:03 följande:
    Min man har stoppat upp fyra bollar i analen. Typ småbollar som barn har. Han ville att jag skulle hjälpa honom ta ur dessa från honom. Sa nej tack... Nu ligger han på Sjukhus. De fick söva honom och plocka ut dom. Vet inte hur jag ska bemöta detta. Är ju inget man går och pratar om direkt:( Ska jag begära skillsmässa kanske
    Du skall alltså skilja dig för att din man gillar att få sin anal stimulerad? Du överväger alltså det enbart pga detta?

    Ja då skall du nog skilja dig, din man förtjänar ju att dela sitt liv ihop med någon som älskar honom och du förtjänar ju att leva ihop med någon du älskar. Så ja skilj dig, det är nog bäst för er båda!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (hm)

    Nej varför skall du begära skilsmässa för att han bara varit lite korkad. Det finns många böjelser men jag kan väl avslöja att just denna inte attraherar mig...

  • HäckHäxan
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 00:58:59 följande:
    Anonym (nja) igentligen ska jag inte svara på ditt idiotiska inlägg. "Skylla mig själv"???
    Visar din intelligensförmåga. Och du vårat sexliv är det inget fel på. Det är därför jag blir förvånad.
    Dessutom formligen älskar jag att du TS skriver om intelligens, när du helt uppenbarligen inte fattade att det anonym Nja skrev var vad Nja hade svarat sin sambo efter att han undrade om Nja skulle skilja sig om han gjort som din man och stoppat bollar i baken. Hysteriskt roligt, verkligen
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan

    Köp ett anal pärlband åt din man TS. Så kan han leka med det i baken istället, det går ju att dra ut något lättare än bollar i rumpan gör. Knipkulor kanske vore något annars om han har en grej för bollar


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (Äcklad)

    Va bra det låter. Många här som vill fista sin man för att plocka ut saker han kört in. Det var exakt det han ville. Efter att ha jobbat natt skulle han ställt sig på alla fyra och jag skulle ha fört in handen/armen i hans anal!!! Men det är väl jag som är pryd.

  • HäckHäxan
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 01:12:54 följande:
    Va bra det låter. Många här som vill fista sin man för att plocka ut saker han kört in. Det var exakt det han ville. Efter att ha jobbat natt skulle han ställt sig på alla fyra och jag skulle ha fört in handen/armen i hans anal!!! Men det är väl jag som är pryd.
    Nej tror inte du är varken pryd eller att andra vill fista sina män. Däremot har du ju problem med läsförståelsen och det gör tydligen att du tolkar saker helt galet. Ingen har nämnt fisting förutom du. Hur kommer det sig?

    Är det egentligen ditt syfte med tråden att få igång ett samtal om fisting? Eller är syftet att medvetet feltolka alla andra inlägg och dra vridna slutsatser som du sen skriver i ett försökt att elda på en debatt?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • viktorjohan
    HäckHäxan skrev 2014-08-28 01:09:11 följande:
    Dessutom formligen älskar jag att du TS skriver om intelligens, när du helt uppenbarligen inte fattade att det anonym Nja skrev var vad Nja hade svarat sin sambo efter att han undrade om Nja skulle skilja sig om han gjort som din man och stoppat bollar i baken. Hysteriskt roligt, verkligen
  • Anonym (.)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 01:12:54 följande:
    Va bra det låter. Många här som vill fista sin man för att plocka ut saker han kört in. Det var exakt det han ville. Efter att ha jobbat natt skulle han ställt sig på alla fyra och jag skulle ha fört in handen/armen i hans anal!!! Men det är väl jag som är pryd.
    Nu vill jag inte vara den som e den, men ni kanske faktiskt inte passar ihop, faktiskt. Du kunde väl erbjuda den tillställningen till helgen? Gör man inte udda saker för varandra i ett sexuellt förhållande??
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 00:58:59 följande:

    Anonym (nja) igentligen ska jag inte svara på ditt idiotiska inlägg. "Skylla mig själv"???

    Visar din intelligensförmåga. Och du vårat sexliv är det inget fel på. Det är därför jag blir förvånad.


    Du kan ju inte läsa! 

    Nog för att "Nja" slarvade med skiljetecken och att göra det Helt uppenbart vem det var som avsågs, men det var ju för fan sin sambo hon sa det till, inte dig - det är faktiskt Helt uppenbart. 

    Och inte med ett ORD nämndes ert sexliv.

    Tänker du fortsätta envisas med att inte begripa vad du läser, eller?
  • EnAnonumius
    HäckHäxan skrev 2014-08-28 01:26:58 följande:
    Nej tror inte du är varken pryd eller att andra vill fista sina män. Däremot har du ju problem med läsförståelsen och det gör tydligen att du tolkar saker helt galet. Ingen har nämnt fisting förutom du. Hur kommer det sig?

    Är det egentligen ditt syfte med tråden att få igång ett samtal om fisting? Eller är syftet att medvetet feltolka alla andra inlägg och dra vridna slutsatser som du sen skriver i ett försökt att elda på en debatt?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 00:58:59 följande:
    Anonym (nja) igentligen ska jag inte svara på ditt idiotiska inlägg. "Skylla mig själv"??? Visar din intelligensförmåga. Och du vårat sexliv är det inget fel på. Det är därför jag blir förvånad.

    Menade att han skulle få skylla sig själv så klart, såg att jag skrev lite konstigt..
  • EnAnonumius
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-08-28 01:12:54 följande:
    Va bra det låter. Många här som vill fista sin man för att plocka ut saker han kört in. Det var exakt det han ville. Efter att ha jobbat natt skulle han ställt sig på alla fyra och jag skulle ha fört in handen/armen i hans anal!!! Men det är väl jag som är pryd.
    Snacka om att läsa andras svar som fan läser bibeln..
    Tror du på allvar att det är så de gör på sjukhuset med, fistar din man i analen för att plocka ur bollarna?

    Annars om du inte ville plocka ut den från hans röv så kunde du erbjudit honom microlax och sagt att han kunde runkat samtidigt som han sket. Då bollarna hade kommit g-punkten så hade han nog säkerligen fått en riktig skön orgasm samtidigt..

    Du vet männens svar på g-punkten sitter på prostatan och den kan man komma åt genom att sticka in ett finger ett rövhålet vett mot pungen. Stimulera den samtidigt (du kan ha på dig engångs handskar man kan köper i affären eller på apoteket i 10pack) som du runkar av din man så kommer han att var dig evigt tacksam för den sköna orgasmen du gav honom.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Bollar i röven