• Krullens

    Per Morberg

    Jag tycker att det behövs en tråd om denna underbara man, saknar att se honom i rutan!

    Men snart så tror jag att det kommer nya avsnitt av Vad Blir Det För Mat!

    Vad har du för roligt minne eller kanske ett videoklipp att dela? Vad tycker du om hans viner, öl, grillsåser?

  • Svar på tråden Per Morberg
  • Groggan

    Hallå hans viner är ju asgoda! Har typ inte sett några program med han faktiskt haha, men hans ekologiska röda vin är svingott!

  • frisak

    Hahha LEGENDEN! PER MORBERG! :D 

    Jag älskar allt med honom, ekologiska ska vara supergott!

  • Nenne666

    Såg ni miniserien 'inkognito' som han va med i för nåt år sedan? Sjukt bra! Rekommenderas!

  • Lajsan
    Nenne666 skrev 2014-09-01 15:53:10 följande:

    Såg ni miniserien 'inkognito' som han va med i för nåt år sedan? Sjukt bra! Rekommenderas!


    Jag såg den! Mycket underhållande! :) 
  • Fobby

    Morberg är en otroligt underhållande människa, gillar matprogrammen. Har inte testat han öl men hans Ekoviner är himla goda tycker jag!


    bra sagt!
  • TobiasOskarsson
    Fobby skrev 2014-09-16 11:44:28 följande:

    Morberg är en otroligt underhållande människa, gillar matprogrammen. Har inte testat han öl men hans Ekoviner är himla goda tycker jag!


    Testa ölen, mycket god lager som passar till det mesta skulle jag säga!
  • idasmat

    Älskar att Morberg har börjat ta över Instagram :D Hans bild igår på Caitlyn var ju brilliant! 

    Och rolig tävling han har nu, jag ska lätt vara med och tävla :) Kolla videon, för av skratt asså xD


    www.facebook.com/video.php&set=vb.275806925788798&type=2&theater

  • idasmat
    Lajsan skrev 2015-02-13 12:39:14 följande:
    Försökte hitta detta på Systembolaget nyss men de hade inte det inne :( SÅÅ DÅLIGT!
    Man brukar behöva beställa hans viner har jag för mig. Systembolaget verkar ha något emot kändisviner generellt. :) 
  • Ullebullen
    idasmat skrev 2015-06-03 09:13:50 följande:

    Älskar att Morberg har börjat ta över Instagram :D Hans bild igår på Caitlyn var ju brilliant! 

    Och rolig tävling han har nu, jag ska lätt vara med och tävla :) Kolla videon, för av skratt asså xD


    www.facebook.com/video.php&set=vb.275806925788798&type=2&theater


    Den bilden fick lite väl mycket hat kan jag tycka. Jag gillar Morberg!
  • Fredo

    Jag tänkte dricka hans boxvin ikväll, bästa boxen på marknaden just nu enligt mig. 

  • Kreval
    Fredo skrev 2016-02-11 15:42:09 följande:

    Jag tänkte dricka hans boxvin ikväll, bästa boxen på marknaden just nu enligt mig. 


    Vad heter den? 
  • Interiorista

    Åh en av mina favoriter! Älskar hans matprogram, han är så rolig!

Svar på tråden Per Morberg