• Äldre 28 Aug 10:13
    1832 visningar
    6 svar
    6
    1832

    är det någon som testat intimalase?

    Intimialase är en laser behandling som tightar till vaginan.
    Jätte tacksam för svar då det är väldigt svårt att hitta information om det funkat för någon. Det kostar 15000 för två behandlingar och då vill man ju veta om det verkligen funkar. Tack på förhand

  • Svar på tråden är det någon som testat intimalase?
  • Anonym
    Äldre 28 Aug 10:35
    #1

    Knipövningar funkar inte?

  • Äldre 28 Aug 10:46
    #2

    Jag har inte gjort knipövningar så länge men känns som det inte hjälper

  • Anonym (m)
    Äldre 29 Aug 13:58
    #3

    puffar

  • Anonym (Ilil)
    Äldre 29 Aug 17:17
    #4

    Tajtar till? Hur då? Slidöppningen? Hela slidkanalen kan den ju inte tajta till, det är en ganska stor operation som ofta medför komplikationer och görs inte utan anledning.

    Så jag antar det handlar om slidöppningen efter barnafödande, den blir ju oftast gapande stor. Men vaddå "två gånger"?

  • Anonym (m)
    Äldre 29 Aug 19:38
    #5

    det ska tydligen tajta till hela och det är med laser och ska inte göra ont eller ha några biverkningar. men tycker det verkar för bra för att vara sant. så därför vill jag veta om någon gjort och om det funkar

  • Anonym (Ilil)
    Äldre 29 Aug 20:49
    #6
    Anonym (m) skrev 2014-08-29 19:38:54 följande:

    det ska tydligen tajta till hela och det är med laser och ska inte göra ont eller ha några biverkningar. men tycker det verkar för bra för att vara sant. så därför vill jag veta om någon gjort och om det funkar


    Ja, det låter ju inte riktigt. En slidförsnävning är ju ett rejält ingrepp, inget man lasrar till på en lunchrast.
Svar på tråden är det någon som testat intimalase?