• Anonym (Lost&found)

    Tips inför dejt med älskare!

    Ikväll har jag en dejt med min.. Älskare kan man säga.. Vi har setts några gånger och haft helt amazing sex! Men ikväll har vi lite mer tid och jag skulle vilja ha tips på vad vi ska göra! Inte bara sexgrejer.. Utan även annat.. Vad gör man då på en sån dejt?
    Han säger att han vill bli omhändertagen.. Hur uppfyller jag det?!
    Har köpt några flaskor vin.. Vad mer bör jag inhandla?

    Snälla ge mig tips!!

  • Svar på tråden Tips inför dejt med älskare!
  • Birgitta02
    Anonym (Lost&found) skrev 2014-08-28 11:21:17 följande:

    Ikväll har jag en dejt med min.. Älskare kan man säga.. Vi har setts några gånger och haft helt amazing sex! Men ikväll har vi lite mer tid och jag skulle vilja ha tips på vad vi ska göra! Inte bara sexgrejer.. Utan även annat.. Vad gör man då på en sån dejt?
    Han säger att han vill bli omhändertagen.. Hur uppfyller jag det?!
    Har köpt några flaskor vin.. Vad mer bör jag inhandla?

    Snälla ge mig tips!!


    Varför inte bjuda på en god middag? Prata? Hur gör du med dina vänner? Ta hand om honom som du tar hand om en god vän. Bara så.
  • Anonym (Bbbbbb)

    Han kanske har fantasier om att vara undergiven?

  • Anonym (Lost&found)

    Tänkte köpa hem nån mat.. Så det ordnar jag.

    Men vill göra något annorlunda..

    Jordgubbar? För mycke kliche?

    Ostbricka kanske? Åååhh har ingen aning!

  • Påven Johanna
    Anonym (Bbbbbb) skrev 2014-08-28 11:54:22 följande:

    Han kanske har fantasier om att vara undergiven?


    Kanske bäst att ts försöker sig på att prata med honom om saken innan hon selar honom framför sulkyn samtidigt som hon rappar honom över ryggen med en niosvansad piska. 

    Ts: prata? Kan det vara något? Eller är det roligare att sänka några vinnare och gissa sig fram kanske?
  • Anonym (Lost&found)
    Anonym (Bbbbbb) skrev 2014-08-28 11:54:22 följande:

    Han kanske har fantasier om att vara undergiven?


    Hur gör jag honom undergiven då? På ett enkelt sätt.. Är inte så supervan vid de här!
  • Anonym (Lost&found)

    Vi pratar jättemycket! Det är inte vara sex.. Men vill få honom att minnas de här!

  • Anonym (Bbbbbb)
    Anonym (Lost&found) skrev 2014-08-28 11:59:45 följande:

    Vi pratar jättemycket! Det är inte vara sex.. Men vill få honom att minnas de här!


    För din egen skull eller hans? Om du inte gillar att få honom undergiven är det nog inte så stor vits.......
  • Anonym (Lost&found)

    För bådas skull! ???? kanske var lite otydlig i min förklaring.. Till vad jag ville ha tips om..

    Det blir iaf sushi med en kropp som tallrik, jordgubbar & rose. Självklart kommer vi att prata.. Va bara ute efter lite extra krydda!

  • Påven Johanna
    Anonym (Lost&found) skrev 2014-08-28 14:51:02 följande:

    För bådas skull! ???? kanske var lite otydlig i min förklaring.. Till vad jag ville ha tips om..

    Det blir iaf sushi med en kropp som tallrik, jordgubbar & rose. Självklart kommer vi att prata.. Va bara ute efter lite extra krydda!


    Har han nycklar till din bostad? Kan ju bli knepigt för dig att öppna dörren när du ligger på matsalsbordet med gari i snippan? Eller det är kanske någon tredje part som ska agera sushitallrik?
Svar på tråden Tips inför dejt med älskare!