• Ensamsambo

    Hur dölja att man varit inne på Facebook

    Hej!

    I chatten på Facebook brukar det stå typ inloggad för 5 min eller 7h sen osv. Går det att gå in på Facebook och chatten, men att det ändå står tex efter 2 dagar, inloggad för 48 h sedan, trots att man är inne och chattar med folk?

    Tacksam för tips?

  • Svar på tråden Hur dölja att man varit inne på Facebook
  • Vitrysk hockeyhjälte

    Fan vet. Men en vän man måste gömma sig på FB för kan inte vara mycket till vän. Ta bort vederbörande ur listan.


    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Ensamsambo

    Det handlar inte så mycket om att jag vill ta bort en vän, utan det handlar mer om att jag vill svara på folks mail när jag känner att jag har tid

  • soffliggaren

    Dölj chatten finns som alternativ. Syns inte att du är inne har jag för mig. Du hittar funktionen på chattfönstret tror jag.

  • Ensamsambo

    Ok, tack! Men står det då att jag inte har varit inloggad på så lång tid som var sen sist jag var inne på chatten?

  • Fia 28
    Ensamsambo skrev 2014-08-28 18:57:41 följande:

    Ok, tack! Men står det då att jag inte har varit inloggad på så lång tid som var sen sist jag var inne på chatten?


    Ja, så länge du inte har messenger på mobilen.
  • Fia 28
    Aileen Allannah skrev 2014-08-29 08:55:09 följande:

    Att stänga av chatten har inte hjälpt för mig i alla fall...


    Har du även loggat ut från facebook på mobilen?
  • Fia 28
    Ensamsambo skrev 2014-08-29 11:24:55 följande:

    Så om man har Facebook i mobilen så funkar det alltså inte?


    Så förstod jag det när jag googlade iaf. Verkar stämma vad jag testat.
  • soffliggaren

    Man måste logga ur från mobil. Det syns om du är inne på webb eller mobil. Det står i chattfönstret. Typ Ida 15 min webb . Kollade min mobil nu och i chatten längst upp så finns där ett kugghjul och där står det facebookchatt på.

  • eslah

    Hatar det där, stängde av chatten på datorn. Men står tydligen inloggad konstant ändå, är jag inte.

Svar på tråden Hur dölja att man varit inne på Facebook