• Äldre 29 Aug 15:57
    29451 visningar
    12 svar
    12
    29451

    Hur träffa äldre kvinna som gillar yngre?

    Jag var osäker på om jag skulle göra denna tråden eller inte men det blev så till slut iaf.

    Jag undrar vart jag har störst chans att träffa en äldre kvinna som gärna dras till yngre? Jag är inte världens mest erfarna i sängen, så hade vart jätteroligt att få träffa en erfaren kvinna som kunnat lära upp mig och till slut kanske utvecklas en go kkrelation med. Är en social, omtänksam, trygg i mig själv och väldigt lättsam kille, har inte legat runt allt för mycket men är långt ifrån oskuld iaf.

  • Svar på tråden Hur träffa äldre kvinna som gillar yngre?
  • Anonym (.)
    Äldre 29 Aug 16:14
    #1
    "Hur träffa äldre kvinna som gillar yngre?"

    Lösning: Bli medlem i PRO.
  • Äldre 29 Aug 16:15
    #2
    Anonym (.) skrev 2014-08-29 16:14:39 följande:
    "Hur träffa äldre kvinna som gillar yngre?"

    Lösning: Bli medlem i PRO.
    Nu menar jag inte 60+ utan snarare 30-45 eller nåt sånt.
  • Äldre 30 Aug 00:20
    #3

    Prova Bodycontact.se..

    Lägg en annons finns många där

    Lycka till

  • Äldre 30 Aug 00:21
    #4

    Hej

    Prova Bodycontact.se

    Finns någon för alla där

  • Äldre 30 Aug 13:47
    #5
    nyponros69 skrev 2014-08-30 00:20:10 följande:

    Prova Bodycontact.se..

    Lägg en annons finns många där

    Lycka till


    Har allt försökt där men de flesta äldre kvinnorna är inte alls intresserade, och de som är det bor oftast hur långt bort som helst tyvärr.. Jag bor ju ovanför Göteborg.
  • Anonym (Done that)
    Äldre 30 Aug 14:14
    #6

    Jag träffade en 45-årig gift kvinna på krogen för två år sedan. Hade först en sexuell relation som senare övergick i mer vänskaplig. Dock har vi sex någon enstaka gång ibland numer. Då jag också är upptagen.

    Är själv 24, och jämnåriga tjejer tar inte alls för sig på samma sätt som mognare kvinnor.

    Leta ute på krogar där "äldre" hänger.

    Min kk sa att hennes vänninor ofta fantiserar om yngre killar men aldrig tar tag i saken. Gäller bara att förföra på rätt sätt :)

    Kör hårt!

  • Anonym (76:a)
    Äldre 30 Aug 21:25
    #7

    Haha, du söker "äldre kvinnor" i min ålder alltså

    Jag blir 38 snart. Ser mig inte som "gammal",men det är klart, för 20-åriga killar är jag ju ganska mycket äldre.

    Jag är dock gift, så sorry grabben. Men kan väl erkänna att tanken på en yngre kåt kille är lite kittlande ibland.

  • Anonym (mogen kvinna 45 år)
    Äldre 30 Aug 21:36
    #8

    Aha okej

    Haft konto på bc och chattade en hel del med ungamän tycker själv numera spännande

    Har inte hunnit träffa några än ler..i stockholm

  • Äldre 30 Aug 22:49
    #9

    Grunden till att lösa de flesta problem är bra research, sunt förnuft och logik. Ta reda på var din målgrupp finns någonstans, hur du skall närma dig dem, vad de har för kravmall och hur du skall uppfylla den.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Äldre 1 Sep 19:50
    #10
    Anonym (mogen kvinna 45 år) skrev 2014-08-30 21:36:37 följande:

    Aha okej

    Haft konto på bc och chattade en hel del med ungamän tycker själv numera spännande

    Har inte hunnit träffa några än ler..i stockholm


    Hmm okej, ja det finns väl många som gillar yngre men de är väldigt svåra att hitta, även om jag är plusmedlem och kan kolla senast inloggade och söka via stad osv.

    Men är det någon äldre som bor runt Göteborg som gillar yngre och som känner för att lära upp och utforska så får ni gärna höra av er. Jag är lättsam och öppen som person :)
  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 1 Sep 21:24
    #11

    Ge dig ut på krogen och visa upp dig. För dom finns därute om du bara söker. Sök upp lämpligt vattenhål, var social, sköt om ditt yttre och välj ett sällskap med kvinnor i den ålder du säker. Har aldrig upplevt att de inte uppskattar att bli omsvärmad av en yngre kille som ser bra ut, som kan föra sig och har glimten i ögat. Lägg sedan till att det ofta konsumeras alkohol och det blir lätt att bryta isen. Om det sedan leder till hångel eller ligg är ingen garanti. Men förutsättningarna finns där. Har själv både raggat upp och blivit uppraggad de du söker ett antal gånger. Det finns de som är väldigt på och hintar och så finns det de som är mer reserverade, ofta inför de andra väninnorna. Men räkna med att bli dissad ett par gånger innan du får napp.

  • Äldre 29 Aug 15:13
    #12

    Är ung o på samma situation dom din tyvärr fortfarande inga lösningar hur hittar man vatndra


    111
Svar på tråden Hur träffa äldre kvinna som gillar yngre?