• Anonym (Anonym)

    Sex och sen stick

    Känner bara för att ha sex och sedan får den gå ut direkt efter inget umgås eller fördjupningar utan får sticka i väg direkt efter är det fel ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-29 20:31
    Kanske låter hårt men så länge man är ärlig och säger bara sex utan umgänge och fördjupningar så kan det ju inte va fel ??

  • Svar på tråden Sex och sen stick
  • Anonym (Anonym)

    Tycker det är helt rätt ....

  • Anonym (Anonym)

    Vill intea någon som förväntar sig något utan sex och allmänt sol och vår snack och sen gå ,(-: yes .

  • Anonym (Anonym)

    Här på fl borde det finnas ...(-: Ja även utanför .

  • Lever så

    Så har jag sex med mina extra-män. För mig är allt annat ointressant med andra förutom min man.


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Anonym)
    Lever så skrev 2014-08-30 13:17:16 följande:

    Så har jag sex med mina extra-män. För mig är allt annat ointressant med andra förutom min man.


    Ok men jag kör inga extra vid Sidan av utan rent allmänt .
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ida) skrev 2014-08-30 13:35:58 följande:

    kvinna34?


    Spelar det egentligen roll vem det är huvudsaken det inte är vid sidan av , och det räcker med sex .
  • Lever så

    Du frågade om det var fel och nej det är väl inga konstigheter? Vad spelar det för roll om det finns flera eller inte?


    never a failure always a lesson
  • HäckHäxan
    Anonym (Anonym) skrev 2014-08-29 20:24:15 följande:
    Känner bara för att ha sex och sedan får den gå ut direkt efter inget umgås eller fördjupningar utan får sticka i väg direkt efter är det fel ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-29 20:31
    Kanske låter hårt men så länge man är ärlig och säger bara sex utan umgänge och fördjupningar så kan det ju inte va fel ??
    Eller så går du till den andre och bara går när du är klar. Smidigt och enkelt om det är vad man är ute efter. Nej jag kan inte se något fel om bägge är på samma plan liksom.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (Anonym)
    HäckHäxan skrev 2014-09-06 19:20:14 följande:

    Eller så går du till den andre och bara går när du är klar. Smidigt och enkelt om det är vad man är ute efter. Nej jag kan inte se något fel om bägge är på samma plan liksom.


    Menar det är båda på samma plan spelar det ingen roll men tänk om den blir kär ?
Svar på tråden Sex och sen stick