• Anonym (Ts)

    Värsta diss ni har fått från det motsatta könet?

    Dela gärna med er.

    Är skapad med glimten i ögat så erkänn nu?

  • Svar på tråden Värsta diss ni har fått från det motsatta könet?
  • Anonym

    En (manlig) jobbarkompis sa till mig: "Fan (mitt namn)! Om du gick ner 5 kg skulle du vara riktigt het!"

    Jaha, tack liksom.

  • Anonym (ätstörd)

    Var antagligen menat som nåt bra och nåt negativt för den stackars tjejen som satt bredvid mig men en kille i min klass klämde på mig och sa "det ska finnas nåt att ta i". Yes, perfekt att säga till mig.

    Sen har jag fått höra saker om att jag pratar så lite och att jag borde slappna av mer.

    Inte så farliga saker egentligen.

  • Anonym (C)

    Att ingen vill våldta dig eftersom att du är så ful.Jag har även fått höra:hur mår fettet idag?

  • Anonym (Polar)

    "Vad liten." - tjej som drog ned mina kalsonger för att suga av mig.

    "Vi kan aldrig ha lika bra sex som jag hade med mitt storkukade ex" - dåvarande flickvän till mig

    "Din flickvän är för snygg för dig" - kvinnlig vän till mig.

  • Anonym (C)
    Inte jag skrev 2014-08-30 00:12:53 följande:

    Va du är fet! Hur gick det till? Som om det inte är uppenbart


    Hur menar du där?
  • Inte jag
    Anonym (C) skrev 2014-08-30 00:15:07 följande:
    Hur menar du där?
    Alltså om man är fet så har många en anledning till att man har blivit fet. Som om man inte visste det innan att man är fet på något sätt
  • Anonym (C)
    Inte jag skrev 2014-08-30 00:31:05 följande:
    Alltså om man är fet så har många en anledning till att man har blivit fet. Som om man inte visste det innan att man är fet på något sätt
    Så du menar alltså att killar har rätt att mobba feta tjejer?

    Killarna som sa dessa saker till mig mår dessvärre inte så bra.
  • Inte jag
    Anonym (C) skrev 2014-08-30 00:35:24 följande:
    Så du menar alltså att killar har rätt att mobba feta tjejer?

    Killarna som sa dessa saker till mig mår dessvärre inte så bra.
    Nej jag menade tvärtom. Som om de feta inte vet att de är feta och att killar har rättigheter att berätta det. Jag har lust att sparka dom mellan benen varje gång de nämner det
  • Phobias

    "Oj vilka små bröst du har" sagt mitt i ett ligg. Skrattade så åt det absurda i det hela och det gjorde till slut han med. Det blev inte mkt till sex efter det ð???

  • hännrick

    Med tanke på att jag redan berättat det i en annan tråd,

    Vid tre olika tidpunkter har tre tjejer oberoende av varandra (såvitt jag vet har de aldrig träffats) valt att avbryta mer eller mindre påbörjade sexuella aktiviteter efter att de upptäckt att min utrustning inte motsvarade kraven eller förväntningarna.

  • Anonym (Idiot)

    Hade du varit mer som jag ville att du skulle vara hade jag inte behövt göra slut

  • Anonym (Sara)

    En kille sa till en tjej i min klass att hon var för fet för att gå på balen i skolan. Tror det var bland det värsta jag hört, hon blev bara så fruktansvärt ledsen. 

    Jag hade en het natt med min kille på nyårsafton och på morgonen hörde jag honom prata med sin kompis i köket och han sa att det hade varit som att ha sex med en valross. Jaha.. tack liksom! Inte så att jag var överviktig eller något. Kort sagt så blev han dumpad samma dag... gott nytt år!

  • tmtösen

    Med glimten i ögat då jag tolkar detta som en kul tråd så bjuder jag på den hitills värsta från motsatta könet; en snubbe som jag fick till det med sa ganska casuall efteråt att han faktiskt tyckte jag kunde berättat att jag var oskuld innan vi hoppade i säng. Men jag var ju inte oskuld och hade inte varit det på många år.... Men tydligen var jag lika bra i sängen som att det var första gången enligt honom.. Haha! ;) vi är bra vänner sedan ett par år tillbaks men snacka om att självförtroende fick sig en törn då!

  • Anonym (sårad)

    Tjejen som sa "Men vafan håller du på med? Har du aldrig knullat förr eller??" när jag höll på att fumla. Och det var fumligt just för att det var min första gång (och hittils enda).

  • Anonym (Tjej)

    Killen i skolan som undrade om jag inte kunde hålla min bak mer stilla när jag gick. Alla som hörde tjöt av skratt, även några tjejer.

    Det kanske inte låter så farligt men det var hemskt förnedrande.

  • Anonym (Olivia)

    - Du är så himla konstig, du gillar säkert bajssex, eller hur? Ahmen, kom igen, minst kissex. Du är sjuuuukt skum.
    Sagt med äcklad min av snubben som en vecka tidigare krossat mitt hjärta totalt.

    - De ser ut som taxöron.
    Min dåvarande pojkvän om mina småhängiga bröst. Som han var väl medveten om att jag hade komplex över.

    - Om jag hade gillat dig på riktigt hade jag aldrig åkt härifrån.
    Sagt av killen jag träffat i över ett halvår, när han hade bestämt sig för att åka till Marocko för att aldrig komma tillbaka igen.

Svar på tråden Värsta diss ni har fått från det motsatta könet?