• Anonym (Usch)
    Äldre 29 Aug 21:54
    937 visningar
    6 svar
    6
    937

    UNDVIK kyckling i turkiet.

    Kom hem från en mardrömsresa förra veckan. Första kvällen i turkiet åt jag och några kompisar kyckling på en restaurang i närheten av hotellet. Efter ca. en halvtimme fick jag riktigt ont i magen och illamående. Jag och min rumskompis (som också ätit kyckling) går tillbaka till hotellet (600 m).
    Efter halva vägen kommer utbrottet, kaskadspyr, diarren rinner ur mig och flera stannar efter vägen och frågar hur det är med oss. Min kompis blev också sjuk och vi fick inte möjlighet till varsitt rum, vi hade alltså bara en toalett. Kompisen fick skita i en papperskorg på rummet när toan var upptagen.

    Ät aldrig kyckling i turkiet mina vänner!

  • Svar på tråden UNDVIK kyckling i turkiet.
  • Anonym (LOL)
    Äldre 29 Aug 22:03
    #1

    Det är inga problem att äta kyckling i Turkiet. Ni hade otur, att de var slarviga med hygienen/tillagningen på restaurangen. Det betyder inte att det är så på andra ställen.

  • Anonym (T)
    Äldre 30 Aug 01:26
    #2

    Jävla turk-kycklingar! Går fan inte å lita på nån av dom. Nä, alla svennar som reser till Turkiet, ta med er inlagd sill i resväskorna!!!

  • Fix
    Äldre 30 Aug 01:49
    #3
    Anonym (LOL) skrev 2014-08-29 22:03:39 följande:

    Det är inga problem att äta kyckling i Turkiet. Ni hade otur, att de var slarviga med hygienen/tillagningen på restaurangen. Det betyder inte att det är så på andra ställen.


    Instämmer. Hade heller inga problem. Då reste jag ändå runt i Turkiet under två veckor. Åt kyckling dagligen ;)
  • Äldre 30 Aug 02:16
    #4

    Jag har ätit kyckling i Turkiet utan varken diarré eller kaskadspya, nema problema alltså. 


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Äldre 31 Aug 09:04
    #5

    ?

  • Anonym (e)
    Äldre 31 Aug 09:07
    #6

    Jag förväntade mig att få höra något hemskt om djurhantering. Beklagar att du blev så dålig TS men det är en bisarr generalisering.

    Jag blev sjuk av kyckling här hemma i Sverige en gång. ÄT ALDRIG KYCKLING I SVERIGE!

Svar på tråden UNDVIK kyckling i turkiet.