• KonstantSugen

    Onanerar jämt (kvinna)

    Jag är en kvinna som börjar närma mig 30 år.
    Ända sedan jag för första gången upplevde en orgasm som 9-åring har jag varit fast. Medan mina kompisar umgicks på helgerna så låste jag in mig på rummet hemma och onanerade, jag kunde komma 20-30 gånger på en kväll.

    Sedan har det fortsatt i samma bana.
    Jag har barn och familj. Varje kväll när maken tittar på TV går jag in i badrummet och onanerar. Han har inte alls samma sexlust som jag.
    (Jag har f.ö. aldrig lyckats komma TILLSAMMANS med en man, jag har mitt speciella sätt att onanera på).

    Härom kvällen jobbade min man kväll och jag kom ca 20 ggr den kvällen.
    Jag tror inte att det är normalt. Använder även onani när jag är arg/ledsen/irriterad.
    Bör jag söka en gynekolog för dessa problem eller rent av en psykiater? Någon annan med samma problem?

  • Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)
  • Chester Copperpot

    Jag ser inte riktigt vad problemet är, om jag ska vara helt ärlig. Det enda problemet är väl att du lever med någon som inte kan matcha din sexdrift...

  • KonstantSugen

    Bra poäng.
    Ja, vad är problemet? Att jag inte känner mig normal. Att när jag och maken har bråkat att jag låser in mig och onanerar. Känns bara som att jag är konstig, annorlunda. Jag är beroende av att komma. Min hjärna sitter mellan benen. Jag känner mig som en pervers gubbe, fast jag egentligen är en ung tjej. Mina fördomar?
    Därför undrar jag om fler är som jag. 

  • Anonym

    Brukar inte vara aktiv på internet...alls, men har ni hört talas om troll ??

  • KonstantSugen

    Vadå troll? Haha.
    Är jag så jävla sjuk alltså att jag blir kallad för ett troll?
    Det finns bara en som vet mitt problem (förutom hela FL-maffian då) och skulle jag gå till psyk/gyn så skulle jag bli inlåst direkt.
    Jag är alltså psykstörd som har fastnat i onani. Då vet jag. Tack för svar.

  • Anonym (333)
    Anonym skrev 2014-08-29 22:52:50 följande:

    Brukar inte vara aktiv på internet...alls, men har ni hört talas om troll ??


    Tror inte detta är troll, det är nog rätt vanligt att ta till onani när man är missnöjd el frustrerad.

    Jag kan också onanera mycket i perioder. Speciellt när jag är stressad eller mår dåligt.

    Känner mig inte alls normal.

    För ett tag sedan låg jag och onanerade i flera timmar i sängen. Klockan bilen närmare 14-15 innan jag gick upp den dagen.

    Det är som nåt tvång. Jag tar mest till det när jag inte mår bra.
  • Chester Copperpot
    KonstantSugen skrev 2014-08-29 22:46:55 följande:

    Ja, vad är problemet? Att jag inte känner mig normal. Att när jag och maken har bråkat att jag låser in mig och onanerar. Känns bara som att jag är konstig, annorlunda. Jag är beroende av att komma. Min hjärna sitter mellan benen. Jag känner mig som en pervers gubbe, fast jag egentligen är en ung tjej. Mina fördomar?


    Ja, inte vet jag? Men det låter ju som om du använder orgasm som nån sorts form av stresshantering. Orgasmer löser ju upp en hel del spänningar i kroppen, och naturligtvis kan man använda den typen av avslappning för att lösa upp även andra spänningar än sexuella. Det stora problemet är väl inte att du onanerar, utan att du använder det istället för konflikthantering. Det egentliga problemet är att du är konflikträdd, och inte löser dina konflikter med din man på ett tillräckligt tillfredsställande sätt. Du sväljer förtreten och låter konflikten gå upp i din kropp rent fysiskt. Och då måste du ju också rent fysiskt komma till ro. Det stora problemet är inte ditt excessiva onanerande, utan att du gör det istället för att lösa grundkonflikterna med din man. Hobbypsykologen här föreslår nån sorts form av samtalsterapi.
  • KonstantSugen
    Anonym (333) skrev 2014-08-29 22:59:42 följande:
    Tror inte detta är troll, det är nog rätt vanligt att ta till onani när man är missnöjd el frustrerad.

    Jag kan också onanera mycket i perioder. Speciellt när jag är stressad eller mår dåligt.

    Känner mig inte alls normal.

    För ett tag sedan låg jag och onanerade i flera timmar i sängen. Klockan bilen närmare 14-15 innan jag gick upp den dagen.

    Det är som nåt tvång. Jag tar mest till det när jag inte mår bra.
    Då har jag precis stött på min onani-frände då.
    Jaha.
    Är vi konstiga? Eller är det vanligare än vi tror?
    Jag är nära att väcka min man varenda natt av det konstanta gnidandet mot täcket. Han skojar till och med om det efter att ha kommit på mig flera gånger. "Ligger du där och gnider dig igen?" Känner mig så jävla wierd men jag kan inte sluta. När jag kommit kan jag komma igen och igen och igen och igen och igen.
  • KonstantSugen
    Chester Copperpot skrev 2014-08-29 22:59:54 följande:
    Ja, inte vet jag? Men det låter ju som om du använder orgasm som nån sorts form av stresshantering. Orgasmer löser ju upp en hel del spänningar i kroppen, och naturligtvis kan man använda den typen av avslappning för att lösa upp även andra spänningar än sexuella. Det stora problemet är väl inte att du onanerar, utan att du använder det istället för konflikthantering. Det egentliga problemet är att du är konflikträdd, och inte löser dina konflikter med din man på ett tillräckligt tillfredsställande sätt. Du sväljer förtreten och låter konflikten gå upp i din kropp rent fysiskt. Och då måste du ju också rent fysiskt komma till ro. Det stora problemet är inte ditt excessiva onanerande, utan att du gör det istället för att lösa grundkonflikterna med din man. Hobbypsykologen här föreslår nån sorts form av samtalsterapi.
    Tack för din analys och att du tog dig tid. Det stämmer nog till viss del ja. Det handlar ju förstås inte bara om vid bråk, utan jag onanerar vid första bästa tillfälle. Samtalsterapi, sitta öga mot öga med en person och erkänna vad jag gör. Fruktansvärt pinsamt. 
    Den enda som vet om mitt problem utnyttjade det och fick mig att onanera i webcam för honom varje kväll. Jag säger inte att jag ogillade det, tvärtom. Men ändå. Jag börjar faktiskt tröttna nu. 
    Jag är nog skadad av en riktig sunkig barndom. Och som du säger, använder det som stresshantering vid alla situationer. Någon form av samtalsterapi vore kanske på sin plats. 

    Känns skönt bara att skriva om det. Som att jag har erkänt det öppet för första gången.
  • Anonym (Också kåt)

    Men om du inte kan komma med din man för att du gör på ett visst sätt, visa honom!

    Du kanske behöver (ursäkta språket) bli rejält knulld och komma utan hans behandling...

    Jag (kvinna) gillar också onani, tro mig! Men jag kan onanera två- i kåtaste fall tre ggr på en dag, men om jag o sambon har riktig härligt sex, då är jag mer nöjd och längre nöjd! Kanske både sexuella Och känslomässiga behov som behöver fyllas?

  • Anonym (Också kåt)

    Feta fingrar ursäkta, ska stå

    "Komma utaV hans behandling" och inte utaN ;)

Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)