• Vannessa1980

    Jag är synsk - fråga vad du vill!

    Hej!
    Jag har börjat inse att jag nog är synsk. Vill gärna testa min förmåga.

    Lägg till mig på skype på namnet Vannessa.1980

    Skriv till mig i ett skype meddelande vad du heter i förnamn, din ålder och din fråga så svarar jag till er som är online främst.

    Lämna gärna en kommentar här när du skickat, så tråden får lite uppmärksamhet :)


     

  • Svar på tråden Jag är synsk - fråga vad du vill!
  • Överväldigad
    Tandborste skrev 2014-08-29 23:15:13 följande:

    Har inte Skype men skriver här :)

    Kan du berätta var min nyinköpta mascara är???!!


    :)
  • Hemmadjuret
    Vannessa1980 skrev 2014-08-29 22:55:23 följande:

    Hej!
    Jag har börjat inse att jag nog är synsk. Vill gärna testa min förmåga.

    Lägg till mig på skype på namnet Vannessa.1980

    Skriv till mig i ett skype meddelande vad du heter i förnamn, din ålder och din fråga så svarar jag till er som är online främst.

    Lämna gärna en kommentar här när du skickat, så tråden får lite uppmärksamhet :)


     


    Så man kan bli uppringd?
  • HäckHäxan
    Vannessa1980 skrev 2014-08-29 22:55:23 följande:

    Hej!
    Jag har börjat inse att jag nog är synsk. Vill gärna testa min förmåga.

    Lägg till mig på skype på namnet Vannessa.1980

    Skriv till mig i ett skype meddelande vad du heter i förnamn, din ålder och din fråga så svarar jag till er som är online främst.

    Lämna gärna en kommentar här när du skickat, så tråden får lite uppmärksamhet :)


     


    Jag heter Vannessa, är 34 och min fråga är, är jag synsk?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Överväldigad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:59:57 följande:

    Jag heter Vannessa, är 34 och min fråga är, är jag synsk?


    Hehehe : D (Knock-out skulle jag säga :) You wicked witch! :))
  • HäckHäxan
    Överväldigad skrev 2014-08-30 02:00:10 följande:
    Hehehe : D (Knock-out skulle jag säga :) You wicked witch! :))
     

    NU fick du mig att tänka på en film / musikal som jag tänkt se länge men inte fått tummen ur, den heter Wicked och det är en häxa med i den
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Överväldigad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 02:03:17 följande:

     

    NU fick du mig att tänka på en film / musikal som jag tänkt se länge men inte fått tummen ur, den heter Wicked och det är en häxa med i den


    Den verkar vara lovely :)) Men själva häxan gör ett rätt snällt intryck, inte alls wicked :) (Men såg bara ett litet klipp nu : ))
  • HäckHäxan
    Överväldigad skrev 2014-08-30 02:58:37 följande:
    Den verkar vara lovely :)) Men själva häxan gör ett rätt snällt intryck, inte alls wicked :) (Men såg bara ett litet klipp nu : ))
    Jag blev förtjust i hennes röst när hon gästspelade i serien Glee och kände igen rösten och då hittade jag denna musikal som jag inte lyckats se ännu då. Har inte ro att sitta ner i soffan själv och kolla, alldeles för mycket myror i mina brallor och rastlösheten river i min själ. Ibland funkar det dock, så jag längtar efter ett ibland som går ihop med att jag är sugen på den sortens film just den gången då =)
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • lagunen
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:59:57 följande:
    Jag heter Vannessa, är 34 och min fråga är, är jag synsk?
  • lagunen

    Jag ser vilka som har svarat i denna tråd.
    Är jag synsk för det?

  • HäckHäxan
    lagunen skrev 2014-08-30 03:17:00 följande:
    Jag ser vilka som har svarat i denna tråd.
    Är jag synsk för det?
    Japp, allra helst eftersom jag är osynlig
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Överväldigad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 03:05:27 följande:

    Jag blev förtjust i hennes röst när hon gästspelade i serien Glee och kände igen rösten och då hittade jag denna musikal som jag inte lyckats se ännu då. Har inte ro att sitta ner i soffan själv och kolla, alldeles för mycket myror i mina brallor och rastlösheten river i min själ. Ibland funkar det dock, så jag längtar efter ett ibland som går ihop med att jag är sugen på den sortens film just den gången då =)


    Vad är det du längtar efter? Har nog inte förstått det rätt : )

    Hur hanterar du din rastlöshet, Häxan? Har du kunnat hitta något som hjälper dig att varva ner? (Och är det demoner, något konstruktivt eller något mittemellan?)
  • lagunen
    Vannessa1980 skrev 2014-08-29 22:55:23 följande:

    Hej!

    Jag har börjat inse att jag nog är synsk. Vill gärna testa min förmåga.

    Lägg till mig på skype på namnet Vannessa.1980

    Skriv till mig i ett skype meddelande vad du heter i förnamn, din ålder och din fråga så svarar jag till er som är online främst.

    Lämna gärna en kommentar här när du skickat, så tråden får lite uppmärksamhet :)

     


    Snälla,kan du se var min nyckelknippa är någonstans?
  • HäckHäxan
    Överväldigad skrev 2014-08-30 03:50:18 följande:
    Vad är det du längtar efter? Har nog inte förstått det rätt : )
    Hur hanterar du din rastlöshet, Häxan? Har du kunnat hitta något som hjälper dig att varva ner? (Och är det demoner, något konstruktivt eller något mittemellan?)
    Jo alltså jag längtar efter en dag då jag känner att jag har ro att sitta själv och kolla på film och att jag just den dagen är sugen på en film som musikalen. Jag kollar annars mer på thrillers och sånt där. Så jag måste verkligen ha rätt humör om jag skall uppskatta musikalen, nån komedi osv. Thrillers går dock alltid hem för min del.

    Kolla på några serie avsnitt brukar få ner mig i varv eller att jag stänger av datorn, ger tusan i att läsa osv, då kan jag börja känna trötthet eller som nu då att klockan är kvart i 5. Fast egentligen så behöver jag inte sova och jag är inte sjukligt trött, men tänkte passa på att lägga mig när kroppen säger att den är loj, för då somnar jag. 

    Jag har lärt mig leva med min rastlöshet för det mesta, den känns ju inom mig hela tiden varje vaken stund, i huvudet. Jag brukar stänga ute världen med musik i öronen, då kan det där bruset dämpas lite, det är mitt trix. Musik det är bra grejor =)
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Överväldigad
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 04:49:34 följande:

    Jo alltså jag längtar efter en dag då jag känner att jag har ro att sitta själv och kolla på film och att jag just den dagen är sugen på en film som musikalen. Jag kollar annars mer på thrillers och sånt där. Så jag måste verkligen ha rätt humör om jag skall uppskatta musikalen, nån komedi osv. Thrillers går dock alltid hem för min del.

    Kolla på några serie avsnitt brukar få ner mig i varv eller att jag stänger av datorn, ger tusan i att läsa osv, då kan jag börja känna trötthet eller som nu då att klockan är kvart i 5. Fast egentligen så behöver jag inte sova och jag är inte sjukligt trött, men tänkte passa på att lägga mig när kroppen säger att den är loj, för då somnar jag. 

    Jag har lärt mig leva med min rastlöshet för det mesta, den känns ju inom mig hela tiden varje vaken stund, i huvudet. Jag brukar stänga ute världen med musik i öronen, då kan det där bruset dämpas lite, det är mitt trix. Musik det är bra grejor =)


    "Music was my first love" :)

    Musik kan mycket...absolut.

    Försöker komma ihåg en känd person som bara behövde fyra timmars sömn varje natt.

    Einstein lär ha sovit 14 timmar varje "natt". Så olika kan det vara med sömnbehoven. : )
  • HäckHäxan
    Överväldigad skrev 2014-08-30 05:19:57 följande:
    "Music was my first love" :)

    Musik kan mycket...absolut.

    Försöker komma ihåg en känd person som bara behövde fyra timmars sömn varje natt.
    Einstein lär ha sovit 14 timmar varje "natt". Så olika kan det vara med sömnbehoven. : )
    Lite samma, älskade musik som barn och min mamma älskade inte min musik lika mycket så jag fick en sony walkman freestyle, lyckan var fullkomlig Och mamma minst lika nöjd som slapp oljudet.

    Ingen aning om kändisar, inte min kopp te, har fullt upp med att hålla reda på mig själv. Vissa gånger om året kan jag sova 8-12 timmar, men de är inte många. Idag är ju lite av ett rekord med nästan 8 timmars sömn
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Jag är synsk - fråga vad du vill!