• Äldre 30 Aug 19:26
    13780 visningar
    513 svar
    513
    13780

    Bim 16-19/9-14, fler?

    Hej! Är vi fler?

    Vi har precis börjar "verkstan" nån som vill
    Följas från bakandet tills Bim?
    Helst inte fler än fem tycker de man kommer bort annars?

    29-åring med en tös strax under tio, västra götaland, heltidsarbetande och heltidsstuderande med en dotter som bor växelvis och nu yngre sambo ;) lamm ;) hahaha

    Vilka är ni? Äl-test? Jag provar Cb-digital sen i torsdags, inga gubbar än dock :-s

  • Svar på tråden Bim 16-19/9-14, fler?
  • Äldre 31 Aug 11:03
    #1
    Sommarbus14 skrev 2014-08-30 19:26:06 följande:

    Hej! Är vi fler?

    Vi har precis börjar "verkstan" nån som vill
    Följas från bakandet tills Bim?
    Helst inte fler än fem tycker de man kommer bort annars?

    29-åring med en tös strax under tio, västra götaland, heltidsarbetande och heltidsstuderande med en dotter som bor växelvis och nu yngre sambo ;) lamm ;) hahaha

    Vilka är ni? Äl-test? Jag provar Cb-digital sen i torsdags, inga gubbar än dock :-s


    Jepp! Jag med, om jag inte redan är gravid, ska testa nu i dagarna. Tror äl i tisdags om det inte var ngt annat.

    Fick mf 21 juli så vi får se hur det går.
  • Äldre 31 Aug 15:49
    #2

    Hej! 28 år, första barnet här. Min make har två barn sen innan.

    BIM 19/9!

    Bor i Sthlm

    Börjar ÄLtestandet imorgon! :)

  • Äldre 31 Aug 19:21
    #3

    Åh kul! Jag har ff inte fått utslag på äl-test men hade äl-flytningar i dag undra om jag missat höjningen bara, de är en djungel de här! Haha. Å tråkigt med MF men hoppas de är något å stannar!!

    Hur gamla är bonusarna?

    Åååh jag vill att Bim

    Ska va nu liksom, man tycker cykeln är seg när man måste vänta

  • Äldre 31 Aug 21:34
    #4
    Sommarbus14 skrev 2014-08-31 19:21:14 följande:

    Åh kul! Jag har ff inte fått utslag på äl-test men hade äl-flytningar i dag undra om jag missat höjningen bara, de är en djungel de här! Haha. Å tråkigt med MF men hoppas de är något å stannar!!

    Hur gamla är bonusarna?

    Åååh jag vill att Bim

    Ska va nu liksom, man tycker cykeln är seg när man måste vänta smile6.gif


    Ja det går ganska fort tills dess att man ska ha äl, men sen är det segt...

    Bonusarna är 13 och 15 :)
  • Äldre 1 Sep 13:49
    #5
    heyorange skrev 2014-08-31 21:34:26 följande:
    Ja det går ganska fort tills dess att man ska ha äl, men sen är det segt...

    Bonusarna är 13 och 15 :)
    Åh mysigt då får du massa hjälp sen ;)

    Kaos med dom

    Här äl-testerna tog ett nu å de ba typ helt svagt kändes som de va starkare igår undra om jag missade äl då. Skulle du köra med

    Äl-tester?
  • Äldre 1 Sep 19:39
    #6
    Sommarbus14 skrev 2014-09-01 13:49:47 följande:
    Åh mysigt då får du massa hjälp sen ;)

    Kaos med dom

    Här äl-testerna tog ett nu å de ba typ helt svagt kändes som de va starkare igår undra om jag missade äl då. Skulle du köra med

    Äl-tester?
    Ja det är mysigt och bra :)

    Glömde ta ältest idag när jag kom hem. Kanske tar innan jag ska lägga mig idag :) annars får jag ta imorgon. Jag tar stickor, och cb test senare i veckan :)

    Tar du stickor? Upplever att de kan variera lite...
  • Äldre 2 Sep 20:06
    #7

    Cb digital har jag kört! Glad gubbe precis så nu blir de på gröten här i kväll haha :) ja första dagarna gav mig inget. Du har bim 19:onde va? Har vi nåtsånär lika borde du ha om 2 dgr men de är ju jätteinviduellt :)

  • Äldre 3 Sep 20:37
    #8

    Så du har BIM om 2 dagar? Testade med cb idag men det är nog en dag för tidigt som du säger... Hoppas det gick bra igår! :)


    Sommarbus14 skrev 2014-09-02 20:06:13 följande:

    Cb digital har jag kört! Glad gubbe precis så nu blir de på gröten här i kväll haha :) ja första dagarna gav mig inget. Du har bim 19:onde va? Har vi nåtsånär lika borde du ha om 2 dgr men de är ju jätteinviduellt :)


  • Äldre 3 Sep 20:39
    #9

    Fel! Fattar inte vad jag tänkte på... Så du har BIM den 17:e ska det vara :) !


    Sommarbus14 skrev 2014-09-02 20:06:13 följande:

    Cb digital har jag kört! Glad gubbe precis så nu blir de på gröten här i kväll haha :) ja första dagarna gav mig inget. Du har bim 19:onde va? Har vi nåtsånär lika borde du ha om 2 dgr men de är ju jätteinviduellt :)


  • Äldre 4 Sep 20:37
    #10
    heyorange skrev 2014-09-03 20:39:42 följande:

    Fel! Fattar inte vad jag tänkte på... Så du har BIM den 17:e ska det vara :) !


    Bim 16-17:e typ brukar alltid ha 28 dgr. Hur går de för er andra? Så drygt å vänta nu å se om de tog sig men är rätt övertygad om att de inte gör de, har rätt svårt å bli gravid
Svar på tråden Bim 16-19/9-14, fler?