• Anonym (arg)

    VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?

    Jag är så sjukt irriterad på min sambos ex, mamman till hans barn.

    Ända sen första dagen vi började dejta (är 5 år sen nu) har hon terroriserat oss. Skickar sms om att hon saknar honom och att hon har "olydiga" tankar om honom TROTS att hon har ett eget jävla förhållande. Vad är det hon vill? Och varför är hon en sån idiot?

  • Svar på tråden VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?
  • Anonym (arg)
    Anonym (Spyr) skrev 2014-08-30 20:37:33 följande:

    Olydiga tankar om honom?


    Ja.
  • ventilera mera

    Vad hon vill? Det finns väl ett par olika anledningar... endera vill hon ha tillbaka honom, eller så vill hon jävlas med er... eller så är hon så självcentrerad att hon INTE vill ha tillbaka honom, men ändå hålla honom varm så att säga. 

    Finns ju en enkel lösning som jag ser det. Han säger åt henne att lägga av. Och gör hon inte det så erbjuder han sig att mycket omsorgsfullt skicka vidare hennes sms till hennes respektive eftersom hon ju UPPENBART tagit fel på nummer och skickat dem till fel person. Flört

  • Flisan79

    Låter lite skumt att hon fortsätter efter 5 år om hon inte fått någon "respons" tillbaka.
    Det "ventilera" skriver är väl något man gör ganska omgående om personen i fråga inte fattar av att man inte besvarar flirtandet.

  • Anonym (bryinte)

    Bry dig inte.
    Din sambo måste sätta stopp. Om han inte gör det, har jag misstankar om att han går till henne lite då och då....(menar sex)

  • Drottningen70

    Känns rätt troligt att han uppmuntrar henne på nåt vis...

  • Pandamamma79
    Drottningen70 skrev 2014-08-30 21:22:53 följande:

    Känns rätt troligt att han uppmuntrar henne på nåt vis...


    Tror jag också.

    Annars hade hon inte fortsatt efter så många år!
  • Anonym (queen)
    Drottningen70 skrev 2014-08-30 21:22:53 följande:

    Känns rätt troligt att han uppmuntrar henne på nåt vis...


  • sextiotalist
    ventilera mera skrev 2014-08-30 20:51:53 följande:

    Vad hon vill? Det finns väl ett par olika anledningar... endera vill hon ha tillbaka honom, eller så vill hon jävlas med er... eller så är hon så självcentrerad att hon INTE vill ha tillbaka honom, men ändå hålla honom varm så att säga. 

    Finns ju en enkel lösning som jag ser det. Han säger åt henne att lägga av. Och gör hon inte det så erbjuder han sig att mycket omsorgsfullt skicka vidare hennes sms till hennes respektive eftersom hon ju UPPENBART tagit fel på nummer och skickat dem till fel person. 


    ja det borde ta skruv :)
  • Anonym (arg)

    Ja vad vet jag..

    Hon skaffade sin kille och då blev det lugnt ett tag, sedan gjorde de slut och då började hon igen. Nu är hon ihop med samma karl igen och det har vart lugnt ända tills hon fick veta att vi väntar vårat första barn tillsammans. Så nu har hon börjat igen..

    Bekräftelse behov eller vad kan det vara? Synd att man aldrig blir av med henne. ..

Svar på tråden VADÅ ÄR DET FÖR FEL PÅ MAMMAN?