• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det rätt eller fel att slå sönder en kulturfestival i den "antirasistiska" kampen?
  • Anonym (Inga rasister på våra gator)
    Ändamålet helgar medlen

  • mr me
    Anonym (Inga rasister på våra gator) skrev 2014-08-31 00:57:08 följande:
    Ändamålet helgar medlen
    Ja, tydligen tycker människor med vänsteråsikter det.

    Tragiskt och skrämmande med så många tusen hatiska människor.

    Vänsterns kompakta hat skrämmer mig väldigt mycket.
  • mraj
    mr me skrev 2014-08-31 01:18:41 följande:

    Vänsterns kompakta hat skrämmer mig väldigt mycket.


    Varför tiga om högervåld?

    Våld är alltid fel, menar jag.
  • Mandel

    Helt ärligt så tror jag inte ens att de som bråkar bryr sig om att det är rasister/nazister som de bråkar med utan de ser bara en "legitim" anledning till att få lev ut sina lustar.

    Det är inte vanligt folk som kastar sten mot andra människor och definitivt inte mot polisen. 

    Personligen tycker jag att de som gör så är precis lika stora idioter som nazisterna.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Honungsblomman

    Vänsterfalangen är den värsta typen av terrorister, efter religiösa sådana.

    Vänstern gömmer sig bakom sin "godhjärtade ideologi", vilket de religiösa också gör.

    "Vi gör det i folkets och demokratins namn!", eller "vi gör det i guds namn". Båda parter är lika jävla falska!

  • Anonym (Larz)
    mr me skrev 2014-08-31 00:39:16 följande:
    Vänsterextremisterna gav sig på och slog sönder en hinduisk kulturfestival i Stockholm idag när de motdemonstrerade mot Svenskarnas parti.

    http://www.friatider.se/hinduistisk-kulturfestival-vandaliserades-av-v-nsterextremister

    Vad tycker ni Familjeliv, rätt eller fel?
    Då är dom inte vänsterextrema, då är dom nazister. Fast det är ju ett väldigt bra kamouflage att kalla sig vänster samtidigt som man uppträder nazistiskt.
  • mr me
    Anonym (Larz) skrev 2014-08-31 12:12:25 följande:
    Då är dom inte vänsterextrema, då är dom nazister. Fast det är ju ett väldigt bra kamouflage att kalla sig vänster samtidigt som man uppträder nazistiskt.
    Jag förstår hur du tänker, men det blir ändå fel.

    På vilket sätt är det "nazistiskt" att ge sig på en hinduisk kulturfestival? Om man tänker på demonstrationen igår så kastade ju de så kallade "nazisterna" inte en enda sten, misshandlade inte någon och gjorde på det stora hela inget större väsen av sig.
  • Flash Gordon
    mr me skrev 2014-08-31 00:39:16 följande:
    Vänsterextremisterna gav sig på och slog sönder en hinduisk kulturfestival i Stockholm idag när de motdemonstrerade mot Svenskarnas parti.

    http://www.friatider.se/hinduistisk-kulturfestival-vandaliserades-av-v-nsterextremister

    Vad tycker ni Familjeliv, rätt eller fel?
    Det vet väl alla att svastikan (hakkorset) är en välanvänd symbol inom hinduismen.

    "Inga nazister på våra gator", skanderade antifascisterna innan de hoppade på hinduerna och gav dem en läxa de sent skall glömma.
  • Chrysabelle

    Finns det någon annan sida som säger ger samma information?

Svar på tråden Är det rätt eller fel att slå sönder en kulturfestival i den "antirasistiska" kampen?