• Äldre 31 Aug 05:30
    2160 visningar
    25 svar
    25
    2160

    Vilken färg har mina ögon?

    Hej!


    Snälla, kan ni hjälpa mig att lista ut vilken ögonfärg jag har. Alla jag har pratat med är oense.

    Är osminkad på bilden.


    oi57.tinypic.com/2dl11cg.jpg


    [IMG]i57.tinypic.com/2dl11cg.jpg[/IMG]

  • Svar på tråden Vilken färg har mina ögon?
  • Äldre 31 Aug 05:37
    #1

    Gröna är ögonen på den bilden.


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Äldre 31 Aug 06:42
    #2

    Blåa med någon form av sprucket, grönt lager i kanten. Mycket skumt, mycket skumt. Skrattande

  • Äldre 31 Aug 07:02
    #3

    Blå-gröna mycket vackra ögon

  • Open Mind
    Äldre 31 Aug 07:14
    #4

    Dina ögon är blå- och grönmelerade.

  • Äldre 31 Aug 07:23
    #5

    haha TS kommer aldrig få rett ut vilken färg ögonen har


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Äldre 31 Aug 07:25
    #6

    dom är helt blå i mitten och gröna på kanterna blå och grönmelerade

  • Äldre 31 Aug 07:37
    #7

    De är tvåfärgade (melerade). Grönblå Glad

  • Äldre 31 Aug 07:46
    #8
    Mon bébé 81 skrev 2014-08-31 07:37:00 följande:

    De är tvåfärgade (melerade). Grönblå Glad



    Håller med, det var vad jag såg också.
    Du har melerade ögon ts.
  • Äldre 31 Aug 07:53
    #9
    Speakers Corner skrev 2014-08-31 07:46:35 följande:

    Håller med, det var vad jag såg också.
    Du har melerade ögon ts.
    Jag håller absolut med om melerade, men jag ser två olika gröna, Den i mitten är som mörk mossgrön, som en viss nyans i kamouflage tyg blandat med olivgrön och den andra är ljusare grön, såpass ljud att man nog lätt kan uppfatta det mörkare i mitten som blå. Så ser och tänker jag. Det är helt enkelt sån kontrast mellan nyanserna.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Open Mind
    Äldre 31 Aug 08:01
    #10
    HäckHäxan skrev 2014-08-31 07:53:15 följande:
    Jag håller absolut med om melerade, men jag ser två olika gröna, Den i mitten är som mörk mossgrön, som en viss nyans i kamouflage tyg blandat med olivgrön och den andra är ljusare grön, såpass ljud att man nog lätt kan uppfatta det mörkare i mitten som blå. Så ser och tänker jag. Det är helt enkelt sån kontrast mellan nyanserna.
    Var tvungen att titta igen... och hålla för den ljusare ringen runt om. Du har nog rätt... det är nog helt grönmelerade ögon i olika nyanser.
Svar på tråden Vilken färg har mina ögon?