• Äldre 31 Aug 22:31
    545 visningar
    5 svar
    5
    545

    Dessa jävla kvällstankar......

    Tänkte bara kolla om någon vet (nu när man ska sova o alla tankar börjar komma) födde barn för två månader seda.. Fick havandeskapsförgiftnibg o både levern o njurarna var påverkade så fick stanna på bb tills dom hade fått tillbaka till sina normala värden.. Och nu ligger jag o oroar mig för canser. Har dom senaste dagarna haft ont i armhålan, och kände nu n svullen lymfkörtel vid ljumsken.. Usch!!! Är dock förskyld och mensen är nästa. Slut... Men ligger o tänker o tänker o tänker.. Hade lever. O njurprovet varit bra om jag haft cancer tror ni???

  • Svar på tråden Dessa jävla kvällstankar......
  • Äldre 1 Sep 08:45
    #1

    Någon som haft samma med svullna körtlar?

  • Äldre 1 Sep 10:13
    #2

    sen ömmar det liksom från armhåla, halsen och ljumsken.. har inte kännt nån i armhålan men på högersidan av halsen har jag en o högrasidan av ljumken.. men som sagt e förskyld så får hoppas de edärför.. sen ä jag i sluetet av mensen så kanske de me spelar in?? 

  • Äldre 1 Sep 11:25
    #3

    ingen som haft samma?

  • Äldre 1 Sep 20:19
    #4

    Verkligen ingen som haft samma?? När jag själv är inne på denna sidan och läser folks så brukar jag ( om jag haft typ samma) ge mitt råd eller hjälp :) Så hade varit skönt med samma :)

  • Anonym (Inte samma)
    Äldre 1 Sep 20:33
    #5

    Jag har inte haft samma, men är man förkyld eller har en infektion i kroppen, så kan ju körtlar svullna i olika delar av kroppen. Oroa dig inte! Skulle de fortfarande vara svullna om några veckor så hör av dig till vc bara!

Svar på tråden Dessa jävla kvällstankar......