• Anonym (Vad)

    Det kanske är jag som är trög, men vad vill han???

    Hej hej.

    Det är så att jag träffade en kille som jag chattat med ett tag som vän. När vi sågs var vi ute o käkade o drack lite öl. Senare på kvällen sov han över hos mig. Eftersom vi vart så onyktra så hade vi nästan sex, blev en massa hångel o petting. Sen sågs vi igen någon dag senare nyktra o hånglade en massa då med. Han höll på o överösa mig med komplimanger om att jag är jättevacker o att han tycker att jag har en fantastisk personlighet.

    Vi har träffats regelbundet efter det o haft sex, gosat, kollat film, gjort en massa saker typ ätit ute o umgåtts lite med hans vänner. Sen haka jag med honom på en släktmiddag oxå för nån vecka sen. Typ trevligt.

    Nu börjar han prata om att han vill att jag säger till honom om jag blir svartsjuk över nåt eller så. O så ville han att JAG skulle haka på o välja ny jacka åt honom för att han vill ha en som jag tycker är snygg. Haha, jag bara "what?!". Varför ska jag välja jacka åt honom? Tyckte det verkade lite ..creepy.. faktiskt. Så jag sa nej.

    Han hör av sig varje kväll o skriver godnatt sms. Fattar inte riktigt vad han är ute efter? Trodde vi var ungefär 'friends with benefits' men han verkar vilja mer nu eller??

    Aa just de.. Så sa han härom dan att han tycker om mig jättemycket och att jag typ får bo i hans lägenhet om jag vill?? Vi är båda runt 25.

  • Svar på tråden Det kanske är jag som är trög, men vad vill han???
  • Anonym (Kommunikation?)

    Har in pratat med varandra om vad ni är? Han kanske tror att det ska bli mer om du inte uttryckligen sagt att du bara vill vara kk.

    Vad han vill går omöjligen att utläsa från det du skrivit det beror ju helt på hur han är som person. Jag hade en kk på universitetet. Vi gick ut och käka, gick på bio, shoppade tillsammans osv. Vi kunde även skriva gulliga sms nångång ibland eller säga att den andra var fin. Vi visade uppskattning helt enkelt. Vi var som bästa kompisar som låg med varandra. Men vi hade inga som helst romantiska känslor bara grymt bra sex.

    Några utav sakerna han gör låter ju kanske lite underliga. Men du måste ju fråga honom vad det är han vill och sätta tydliga gränser för er relation från början om ni bara ska vara kk. Annars finns det risk att någon blir sårad.

    Kk förhållanden är kanon så länge båda parter är fullt medvetna om vad det är för relation de har och gränserna det innebär. Men för att ha en fungerande kk relation måste man ju prata med varandra om sånt här.

  • Anonym (pp)

    Jag tycker väl inte att det är så otydligt eller konstigt? Ni myser och ser film, umågs med vänner och gosar, han tar med dig på släktträff och vill att ni går och handlar ihop... För mig är ni mer än kk och det verkar han också tycka...

  • Anonym (Vad)
    Anonym (Kommunikation?) skrev 2014-09-01 02:23:26 följande:

    Har in pratat med varandra om vad ni är? Han kanske tror att det ska bli mer om du inte uttryckligen sagt att du bara vill vara kk.

    Vad han vill går omöjligen att utläsa från det du skrivit det beror ju helt på hur han är som person. Jag hade en kk på universitetet. Vi gick ut och käka, gick på bio, shoppade tillsammans osv. Vi kunde även skriva gulliga sms nångång ibland eller säga att den andra var fin. Vi visade uppskattning helt enkelt. Vi var som bästa kompisar som låg med varandra. Men vi hade inga som helst romantiska känslor bara grymt bra sex.

    Några utav sakerna han gör låter ju kanske lite underliga. Men du måste ju fråga honom vad det är han vill och sätta tydliga gränser för er relation från början om ni bara ska vara kk. Annars finns det risk att någon blir sårad.

    Kk förhållanden är kanon så länge båda parter är fullt medvetna om vad det är för relation de har och gränserna det innebär. Men för att ha en fungerande kk relation måste man ju prata med varandra om sånt här.


    Nej vi har inte sagt nånting om vad vi är.

    Idag har han skrivit ett sms där det stog "vet du att du är helt underbar?". O så föreslog han att vi kan hälsa på hans föräldrar igen i helgen när de har familjemiddag. För mig känns det konstigt.
  • Anonym (Vad)
    Anonym (pp) skrev 2014-09-01 07:44:36 följande:

    Jag tycker väl inte att det är så otydligt eller konstigt? Ni myser och ser film, umågs med vänner och gosar, han tar med dig på släktträff och vill att ni går och handlar ihop... För mig är ni mer än kk och det verkar han också tycka...


    Ok men vad innebär "mer än KK"? Du menar väl inte att han tror vi är ihop?!?
  • Anonym
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 12:11:15 följande:
    Ok men vad innebär "mer än KK"? Du menar väl inte att han tror vi är ihop?!?
    De tror han kanske eller han kanske hoppas att ni ska bli de iaf. låter som han har känslor för dig, om du inte har de för honom bör ni nog prata ut omgående :)
  • Anonym (????)
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 12:10:05 följande:
    Nej vi har inte sagt nånting om vad vi är.

    Idag har han skrivit ett sms där det stog "vet du att du är helt underbar?". O så föreslog han att vi kan hälsa på hans föräldrar igen i helgen när de har familjemiddag. För mig känns det konstigt.
    Varför har du inte sagt till honom att du bara vill vara KK?
  • Anonym (????)
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 12:11:15 följande:
    Ok men vad innebär "mer än KK"? Du menar väl inte att han tror vi är ihop?!?
    Ja, du vekar vara trög, för att svara på din fråga.

    Tror du KK är så här:

    Vi har träffats regelbundet efter det o haft sex, gosat, kollat film, gjort en massa saker typ ätit ute o umgåtts lite med hans vänner. Sen haka jag med honom på en släktmiddag oxå för nån vecka sen.


  • Anonym (Vad)
    Anonym (????) skrev 2014-09-01 12:22:27 följande:
    Varför har du inte sagt till honom att du bara vill vara KK?
    Trodde att han fattade de eftersom vi började som vänner.
  • Anonym (????)
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 12:33:28 följande:
    Trodde att han fattade de eftersom vi började som vänner.
    Brukar man bli KK med sina vänner?

     

  • Anonym (Kommunikation?)
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 12:10:05 följande:

    Nej vi har inte sagt nånting om vad vi är.

    Idag har han skrivit ett sms där det stog "vet du att du är helt underbar?". O så föreslog han att vi kan hälsa på hans föräldrar igen i helgen när de har familjemiddag. För mig känns det konstigt.


    Det låter onekligen som att han tror att det ska bli mer i framtiden. Man brukar inte ta med kks att träffa familjen.

    Jag har genom åren haft ett par kk förhållanden vissa startar som vänner och andra som ett ons. Men vilket som så måste man vara öppen med vad man vill och säga det rakt ut. Man kan inte förvänta sig att någon ska vara tankeläsare..

    Om jag vore du skulle jag nog prata med honom snarast innan det blir värre.
  • Anonym (Vad)

    Nu fick jag PRECIS ett nytt sms där han skrev "tänker på dig, puss hjärtat!".

    Så måste ta ett snack med honom! Han verkar ju tro vi är tillsammans

  • Ogago
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 16:54:31 följande:

    Nu fick jag PRECIS ett nytt sms där han skrev "tänker på dig, puss hjärtat!".

    Så måste ta ett snack med honom! Han verkar ju tro vi är tillsammans


    Det hade jag nog också gjort om jag var han.

    Du sänder signaler att ni är ihop så det är inte konstigt om han missuppfattar dej.

  • Anonym (Vad)
    Ogago skrev 2014-09-01 16:59:00 följande:
    Det hade jag nog också gjort om jag var han.

    Du sänder signaler att ni är ihop så det är inte konstigt om han missuppfattar dej.

    Fattar inte hur du menar att jag sänder ut såna signaler? Vad menar du?
  • Anonym (svårt?)
    Anonym (Vad) skrev 2014-09-01 17:26:25 följande:
    Fattar inte hur du menar att jag sänder ut såna signaler? Vad menar du?
    Du myser, gosar, gullar, hånglar, har sex, tittar på film, följer med på släktträffar....tja, jag vet inte men det är väl precis det man gör när man är ihop kanske?

    Vänner: tittar på film och har inte sex eller ens hånglar
    KK: Har sex, tittar möjligen på film, går inte på släktträffar, är inte puttinuttiga.
  • Thingvellir
    Anonym (svårt?) skrev 2014-09-01 17:33:19 följande:
    Du myser, gosar, gullar, hånglar, har sex, tittar på film, följer med på släktträffar....tja, jag vet inte men det är väl precis det man gör när man är ihop kanske
    Ja gudars, inte bjuder man med en KK för att träffa familjen Obestämd
    Att ta med någon på släktträffar är ju snarare ett sätt att introducera en ny partner...
    I make no sense
Svar på tråden Det kanske är jag som är trög, men vad vill han???