• Anonym (Ledsen)

    Sårad av en tjej.

    Är 23 år och jobbar som bartender och i fredags så fick jag kontakt med en väldigt trevlig tjej, hon var en riktig skönhet. Första gången som jag såg henne tänkte jag wow vilken tjej.
    Vi försökte snacka lite så gott man kunde medan jag fick beställningar, hon gav mig sitt nummer och när jag slutade så ringde jag upp henne, hon hade gått till ett annat ställe och vi bestämde att jag skulle plocka upp henne.
    Vi åkte hem till mig, väl där drack vi en flaska vin och pratade och kysstes. Så småningom hamnade vi i säng och på morgonen efter så låg vi och höll om varandra och pratade i någon timme innan frukost.
    Innan vi skiljdes åt så kysstes vi och bestämde att vi skulle träffas igen.

    Hela lördagen gick jag och tänkte på henne, jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet men det var verkligen det. Vi skickade lite gulliga meddelanden till varandra och jag får alltid ett leende av hennes sms och får en skön känsla i kroppen. Sen åkte jag till jobbet senare på lördagskvällen. 
    När jag kommer hem sent på natten så skickar jag iväg ett sms till henne men får inget svar så jag antar att hon sover, när jag vaknade på morgonen så har jag fått ett sms där hon skrev bland annat att hon saknade mig och kunde höra av sig efter hon slutat. 
    Går in på facebook och söker på hennes namn och, på en av hennes bilder så står hon i bröllopsklänning bredvid en man och framför de står två barn med klänningar och blommor i handen. Vid kommentarerna så hade en skrivit "Åh vilken fin familj :)" Hon hade svarat den kommentaren med att skriva ett hjärta och det hade hon skrivit den 17:e augusti, 29:e augusti flirtade hon med mig och följde med mig hem och hade bland annat sex. Skickat sms om att hon bland annat tycker om mig och att hon saknar mig.
    Går sedan in på birthday.se och där märker jag att hon är nio år äldre än mig och på hennes adress är en man med samma efternamn skriven.