• Anonym (Ledsen)

    Sårad av en tjej.

    Är 23 år och jobbar som bartender och i fredags så fick jag kontakt med en väldigt trevlig tjej, hon var en riktig skönhet. Första gången som jag såg henne tänkte jag wow vilken tjej.
    Vi försökte snacka lite så gott man kunde medan jag fick beställningar, hon gav mig sitt nummer och när jag slutade så ringde jag upp henne, hon hade gått till ett annat ställe och vi bestämde att jag skulle plocka upp henne.
    Vi åkte hem till mig, väl där drack vi en flaska vin och pratade och kysstes. Så småningom hamnade vi i säng och på morgonen efter så låg vi och höll om varandra och pratade i någon timme innan frukost.
    Innan vi skiljdes åt så kysstes vi och bestämde att vi skulle träffas igen.

    Hela lördagen gick jag och tänkte på henne, jag har aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet men det var verkligen det. Vi skickade lite gulliga meddelanden till varandra och jag får alltid ett leende av hennes sms och får en skön känsla i kroppen. Sen åkte jag till jobbet senare på lördagskvällen. 
    När jag kommer hem sent på natten så skickar jag iväg ett sms till henne men får inget svar så jag antar att hon sover, när jag vaknade på morgonen så har jag fått ett sms där hon skrev bland annat att hon saknade mig och kunde höra av sig efter hon slutat. 
    Går in på facebook och söker på hennes namn och, på en av hennes bilder så står hon i bröllopsklänning bredvid en man och framför de står två barn med klänningar och blommor i handen. Vid kommentarerna så hade en skrivit "Åh vilken fin familj :)" Hon hade svarat den kommentaren med att skriva ett hjärta och det hade hon skrivit den 17:e augusti, 29:e augusti flirtade hon med mig och följde med mig hem och hade bland annat sex. Skickat sms om att hon bland annat tycker om mig och att hon saknar mig.
    Går sedan in på birthday.se och där märker jag att hon är nio år äldre än mig och på hennes adress är en man med samma efternamn skriven.

    Jag känner mig så lurad, känns som att hon leker med mina känslor, hur kan man följa med en annan kille hem när man har man och två barn? Hon har både skickat sms och försökt ringa mig hela söndagen men jag har inte svarat då jag känner mig så ledsen. Jag tyckte verkligen om henne och trodde att hon kände samma för mig.
    Hade jag vetat att hon var gift hade jag aldrig ens varit intresserad, man tar ingen annans fru och det är det jag har dåligt samvete för eftersom det är precis det som jag gjort, fast jag varit omedveten om det!
    Hur kan man vara otrogen? Förstår ni inte att ni sårar både er familj och den ni är otrogen med, jag började tycka om henne väldigt mycket och var väldigt intresserad av att lära känna henne bättre, hon gjorde mig så glad men nu känner jag mig bara ledsen och har ont i magen.

    Vad tycker ni jag ska göra? Ska jag prata med henne eller ska jag fortsätta ignorera henne för jag vet inte hur jag ska göra.

  • Svar på tråden Sårad av en tjej.
  • Anonym (gift)

    Hon är gift och vill ha nåt vid sidan av. Mao låt bli henne.

  • Anonym (Jenny)

    Tycker du ska konfrontera henne!! Fråga när hon tänkt berätta att hon är gift och har barn....sen går du vidare utan henne. Inget att ha för dig! Förstår att du är ledsen :( kram

  • vampyria2

    Vad vet du vad som har hänt de dagarna som gick ifrån kortet och det att hon träffade dig? Tänk om hon har kommit på sin man med något fuffens och hon kastade ut honom, gick sen ut och träffade dig och det blev kärlek vid första ögonkastet även i från hennes sida? Även om det känns lite väl snabbt så har konstigare saker hänt.

  • Anonym (Ledsen)
    vampyria2 skrev 2014-09-01 09:05:49 följande:
    Vad vet du vad som har hänt de dagarna som gick ifrån kortet och det att hon träffade dig? Tänk om hon har kommit på sin man med något fuffens och hon kastade ut honom, gick sen ut och träffade dig och det blev kärlek vid första ögonkastet även i från hennes sida? Även om det känns lite väl snabbt så har konstigare saker hänt.
    Som sagt vi pratade länge på natten över en flaska vin, även när vi vaknade dagen efter så höll vi om varandra och pratade. Kunde hon inte berättat att hon var gift och hade två barn? Istället så får hon mig att känna mig både glad och kär, sedan inbillar hon mig med att skriva många gulliga sms som får mig att känna mig jätte glad med fjärilar i magen. Jag trodde verkligen att jag träffat en fin tjej som menade det hon skriver och som ville lära känna mig bättre och umgås precis som jag ville. För är man gift så kan man inte känna det hon skrivit till mig för är man gift så har man valt att leva sitt liv med en speciell person. 
  • uska81

    Fråga henne istället! De kanske ligger i skilsmässa. det vet du inget om. Hon kanske skrivit svar på FB för att det ej är offentligt ännu. Ring upp henne och fråga. Innan dess vet du faktiskt inte sanningen!

  • Anonym (gift)
    uska81 skrev 2014-09-01 15:39:27 följande:

    Fråga henne istället! De kanske ligger i skilsmässa. det vet du inget om. Hon kanske skrivit svar på FB för att det ej är offentligt ännu. Ring upp henne och fråga. Innan dess vet du faktiskt inte sanningen!


    Det där tror jag inte alls på. Med tanke på att hon inte svarade senare. Tyvärr TS, denna tjej är inget att ha. Gör ditt bästa för att glömma henne och gå vidare.
  • uska81

    (gift): Så bara för att man är singel förväntas man svara direkt på sms? Man kan inte ha somnat eller va upptagen?? Det kan va mycket möjligt att hon är gift men tycker ändå TS ska ta reda på sanningen annars kanske han missar nåt!

  • Anonym (Ledsen)
    uska81 skrev 2014-09-01 15:39:27 följande:
    Fråga henne istället! De kanske ligger i skilsmässa. det vet du inget om. Hon kanske skrivit svar på FB för att det ej är offentligt ännu. Ring upp henne och fråga. Innan dess vet du faktiskt inte sanningen!
    Hur länge står man kvar på samma adress om man ligger i skilsmässa då?
    Tycker iallafall hon borde berättat att hon hade barn med tanke på att vi pratade och vi frågade varandra saker för att vi var nyfikna på varandra och speciellt jag gillade henne jätte mycket, så vacker men ändå så hade hon en jätte fin insida också och det är inte så vanligt. Har aldrig träffat en tjej som henne förut men det kanske var för bra för att vara sant.
  • Anonym (lalalala)

    Hej. Du är tyvärr inte ensam om detta fenomen. Hade kontakt med en man under sommaren som bedyrade att han va singel. Började misstänka att något var fel när han minskade på sina sms, vi brukade smsa minst 200 sms per natt å dag i början under våren och sommaren. Mestadels nattetid som vi smsade mycket. Iaf för ca 3-v sen 1-månad sen så hade vi sex ca tre gr. Men för två veckor sen kom han med massa kassa ursäkter> Han har diabetes så han sov mycket pågrund av den, sen kom huvevärken, sen  hade han influensa, sen nån slags hosta han hade nästan blitt kniv huggen, hans kusin hade dött, förra veckan dog hans morfar m.m.m.m. ursäkterna blev  bara fler å fler. Så ja skrev å skrev å skrev medd på Facebook då sa han att hans mobil telefon hade blitt överkörd av en bil så han hade ingen mobil telefon kvar, och nej han hade ju inte varit ute nått på Facebook men varje morgon såg ja nya meddelanden till hans vänner på Fb tx. Plus att an la ut bilder på tatueringar med mera. Iaf så började ja tröttna på att höra av mig ändå skrev han svar efter ett par dagar att han älskade ju mig, ville försöka igen, under dom tre veckor ansåg han att vi fortfarande var ihop, men han hade inte läst mina medd på Fb en enda gång knappt. Ja bad honom å säga ifall han va upptagen men han bedyrade ännu en gång nej ja är singel ja flirtar inte omkring.
    Han pratade me random tjejer från dejting sidor la till den på Fb. Lurade mina ögon vem han va ihop med me mera. Så igår står det plötsligt upptagen på hans Fb, ja blev förvånad för han hade ju tänkt träffa mig i söndags å även i måndags å försöka reda ut allt å bli ihop. Ja blev chockad sårad å lessen så skrev ut på hans sida via mitt ex gamla sida att han är en STOR FET PLAYER och ett SVIN som lura mig såhär. Jag sa till honom sen på sms i måndags att ja ville fundera på hur ja ville ha det min tillit till honom är noll borta ändå har han skickat svar att han älskar mig, vill försöka, inte flirtar med andra, bara har kontakt med mig m.m. Allt han sa va LÖGNER! Så nu sitter man här lika sårad igen, visst även om ja sa att ja ville fundera men ja går på min mag känsla å min  mag känsla hade rätt igen! Ytterligare en gång frontal lurad! 

    Så du e inte ensam sånt här händer nog ofta tyvärr.....
    Så nu förstår ja att han inte ville sätta status för han va redan upptagen.

    Rent ut sagt, sicken skit stövel! Skit i henne å gå vidare hon playar dig bara!

Svar på tråden Sårad av en tjej.