• Äldre 1 Sep 10:26
    349 visningar
    1 svar
    1
    349

    mår dåligt av bebislängtan :(

    Hej
    Den senaste tiden har jag börjat tänka och fundera mer och mer på barn. Och med det här även bebislängtan kommit. Det har gått så långt att jag vid varje tillfälle jag får sitter och tittar på bebiskläder, spjälsängar, leksaker osv. Jag drömmer om bebisar och barn varje natt och kan knappt gå till affären o handla utan att gå förbi blöjor, burkmat o allt vad som nu finns på barnhyllorna :( jag mår så fruktansvärt dåligt av detta och jag vet inte vad jag ska göra för att ta mig ur det här.
    Jag har ett förhållande sedan 9 månader tillbaka, vi bor ihop och ser en framtid tillsammans. Min sambo säger att här vill ha barn med mig i framtiden men inte än. Det gör mig såklart överlycklig men det hjälper inte just nu, mina problem kvarstår fortfarande. Jag vet också att det är bättre att vänta, vi är unga, jag har inget fast jobb utan hoppar runt på timvik och än är det långt kvar innan det är för sent.
    Men jag måste ta mig ur denna längtan, det känns som om något fattas mig, och varken jag eller vårat förhållande kommer gå sönder om jag inte klarar av att tränga undan det jag känner.

  • Svar på tråden mår dåligt av bebislängtan :(
  • Äldre 16 Sep 15:57
    #1

    Hej! Du kan boka en tid hos din barnmorska på mvc så kan hon hjälpa dig komma i kontakt med en kurator som du kan träffa. Lycka till

Svar på tråden mår dåligt av bebislängtan :(