• Anonym (ungochblygtjej)

    Hur hitta kk? (blyg)

    Var hittar folk sina kk ? Jag vet att det finns en del sidor för just detta, och kanske är det för att jag själv är rätt så blyg och oerfaren, som jag inte har hittat någon. Men jag undrar bara om hur ni som har det fick kontakt. och hur det var första mötet. var träffades ni ? var det stelt i början ? gjorde ni någon innan eller började ni direkt? .

    Jag är kanske bara lite nervös, men trots det så är jag verkligen nyfiken på att träffa någon för sex. Jag har ingen pojkvän och är om sagt ganska blyg av mig, men även jag blir kåt haha och vill verkligen hitta en kk. Som inte har något emot att jag inte är så erfaren...

  • Svar på tråden Hur hitta kk? (blyg)
  • Anonym (fantasten)

    Ja det är ju den stora frågan all vill ha svar på. Mer än en gång i veckan på detta forum.

  • Anonym (ungochblygtjej)
    Anonym (fantasten) skrev 2014-09-01 17:01:37 följande:

    Ja det är ju den stora frågan all vill ha svar på. Mer än en gång i veckan på detta forum.


    oj sorry, skulle kanske kollat runt lite efter liknande trådar innan jag startade en egen.
  • Anonym (ungochblygtjej)
    mraj skrev 2014-09-01 17:04:09 följande:

    Var bor du?


    Stockholm 
  • krillesthlm
    Anonym (ungochblygtjej) skrev 2014-09-01 17:21:21 följande:
    Stockholm 
    ut och hugg en snubbe..finns överallt
  • Anonym (fantasten)
    Anonym (ungochblygtjej) skrev 2014-09-01 17:20:38 följande:
    oj sorry, skulle kanske kollat runt lite efter liknande trådar innan jag startade en egen.
    Lugnt, lite tjatigt bara.
  • Anonym (stockholm kille)
    Anonym (ungochblygtjej) skrev 2014-09-01 17:21:21 följande:
    Stockholm 
    jag vill träffa en kk i stockh o har samma problem är blyg ..
  • Anonym (stockholm kille)
    Anonym (ungochblygtjej) skrev 2014-09-01 16:52:24 följande:

    Var hittar folk sina kk ? Jag vet att det finns en del sidor för just detta, och kanske är det för att jag själv är rätt så blyg och oerfaren, som jag inte har hittat någon. Men jag undrar bara om hur ni som har det fick kontakt. och hur det var första mötet. var träffades ni ? var det stelt i början ? gjorde ni någon innan eller började ni direkt? .

    Jag är kanske bara lite nervös, men trots det så är jag verkligen nyfiken på att träffa någon för sex. Jag har ingen pojkvän och är om sagt ganska blyg av mig, men även jag blir kåt haha och vill verkligen hitta en kk. Som inte har något emot att jag inte är så erfaren...


    kan vi prata pm?
  • krillesthlm
    Anonym (stockholm kille) skrev 2014-09-01 22:32:49 följande:
    kan vi prata pm?
    hehe pojken lilla...prova k6 el bc istället
Svar på tråden Hur hitta kk? (blyg)