• Anonym (probl­3m)
    Äldre 2 Sep 00:35
    20278 visningar
    36 svar
    36
    20278

    Penetrera missionären jobbigt

    Jag ogillar missionären för jag tycks inte lyckas penetrera henne på ett bra sätt, hur gör ni killar/era killar? Säg att hon ligger i sängen och spretar med benen (rakt ut, inte uppåt), är ni på knän då killar och är så nära så möjligt och bara rör kuken neråt och stoppar in den? Jag har försökt med detta men det känns som att jag inte når fram? Och ska jag vara raklång och hålla mig ovanför henne så  blir det bara massa fibbel och då slaknar jag

  • Svar på tråden Penetrera missionären jobbigt
  • Anonym (probl­3m) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 00:40
    #1

    Och vill gärna inte ha några folk som klagar på att jag är dålig osv, det vet jag redan att jag är. Men jag blir himla osäker i denna ställningen, låter alltid tjejen stoppa in den och det vill jag ju inte.

  • Anonym (Actio­n)
    Äldre 2 Sep 00:44
    #2

    Hon får ju dra upp benen, om hon ligger som en död fisk är det ju inte så konstigt att du inte kommer åt.

    Sen trycker du bara in den om hon inte vill hjälpa till.

  • Anonym (Flick­vän)
    Äldre 2 Sep 00:47
    #3

    Nej men lite sådär är det väl okej att det är?

    Händer ofta att min kille åker ut, och iblsnd är det han som stoppar in den igen med handen och ibland är det jag.

    Det kan även va så att jag ligger med knäna ut åt var sitt håll och han är rak lång ovan på och tar in den med handen och liksom lägger sig på handen och sen får lirka ut handen.

    Det gör liksom ingenting? Det är ju så det blir bara.

  • Anonym (probl­3m) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 00:49
    #4
    Anonym (Action) skrev 2014-09-02 00:44:49 följande:

    Hon får ju dra upp benen, om hon ligger som en död fisk är det ju inte så konstigt att du inte kommer åt.

    Sen trycker du bara in den om hon inte vill hjälpa till.


    Det gör hon typ inte, och jag vet inte vad men det känns som när jag typ sitter på mina knän (hur ska jag förklara det?) så är jag mycket högre än henne och då känns det som att enda sättet att komma in i henne är att antingen låta henne göra det eller så får jag vara ovanpå henne och ta in den med handen, det känns dock så osäkert och jag slaknar nästan alltid direkt om jag inte kommer in direkt.
  • Cheste­r Copper­pot
    Äldre 2 Sep 00:50
    #5

    Lägg en kudde under hennes rumpa?

  • Anonym (probl­3m) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 00:51
    #6
    Anonym (Flickvän) skrev 2014-09-02 00:47:37 följande:

    Nej men lite sådär är det väl okej att det är?

    Händer ofta att min kille åker ut, och iblsnd är det han som stoppar in den igen med handen och ibland är det jag.

    Det kan även va så att jag ligger med knäna ut åt var sitt håll och han är rak lång ovan på och tar in den med handen och liksom lägger sig på handen och sen får lirka ut handen.

    Det gör liksom ingenting? Det är ju så det blir bara.


    Jo det är väl ok men jag vet inte, vi har alltid sex i mörker och då är det ju rätt svårt för mig att hitta rätt och då blir jag osäker och låter henne göra det. Det ser så lätt ut i porrfilmer när dom kör missionären i sängen, där kan vem som helst träffa rätt som kille men i verkligheten är det svårt..
  • Anonym (K)
    Äldre 2 Sep 00:54
    #7
    Chester Copperpot skrev 2014-09-02 00:50:56 följande:

    Lägg en kudde under hennes rumpa?


    Det här är ett riktigt bra råd - kan göra själva penetrationen skönare för henne, och gör det lättare för dig att nå att smeka hennes klitoris medan, dessutom. 
  • Anonym (probl­3m) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 00:55
    #8
    Chester Copperpot skrev 2014-09-02 00:50:56 följande:

    Lägg en kudde under hennes rumpa?


    Jag provade faktiskt det men eftersom hon hade benen raklånga gjorde det ingen nytta tyvärr :(
  • Anonym (Flick­vän)
    Äldre 2 Sep 01:00
    #9
    Anonym (probl3m) skrev 2014-09-02 00:51:02 följande:
    Jo det är väl ok men jag vet inte, vi har alltid sex i mörker och då är det ju rätt svårt för mig att hitta rätt och då blir jag osäker och låter henne göra det. Det ser så lätt ut i porrfilmer när dom kör missionären i sängen, där kan vem som helst träffa rätt som kille men i verkligheten är det svårt..
    Du låter väldigt gullig och mån om henne.

    Jag tror att det blir bättre med tiden. Men be henne ta ut knäna lite, så borde det bli mer plats.

    Och porren är inte verklighet, glöm inte det. Det ÄR lite klurigt att hitta rätt som kille, särskilt i mörker. Det är det för oss med, efter ett helt år, men inte gör det nåt :)
  • Anonym (probl­3m) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 01:04
    #10
    Anonym (Flickvän) skrev 2014-09-02 01:00:24 följande:
    Du låter väldigt gullig och mån om henne.

    Jag tror att det blir bättre med tiden. Men be henne ta ut knäna lite, så borde det bli mer plats.

    Och porren är inte verklighet, glöm inte det. Det ÄR lite klurigt att hitta rätt som kille, särskilt i mörker. Det är det för oss med, efter ett helt år, men inte gör det nåt :)
    Ja jag är väl kanske lite för mesig och inte vågar ta i ordentligt eller nåt.

    Nej jag vet, men en riktigt våt fitta borde inte vara problem att stoppa in den i. Kanske dags att våga ha sex i ljus nån gång men det är hon som alltid släcker, det hade nog stärkt mitt självförtroende i sängen lite.
Svar på tråden Penetrera missionären jobbigt