• In trouble

    Orkar inte längre

    Nu orkar jag snart inte längre med att gå omkring och vara frustrerad över att mitt sexliv är obefintligt.
    Det finns ju en uppsjö av medel för att öka sexlusten, så min fråga är -
    Finns det något medel som minskar sexlusten? Helst ett som tar bort den helt.

  • Svar på tråden Orkar inte längre
  • Anders 386

    Det finns nog, en överdosering av opiumpreparat kanske gör susen?  Typ Tradolan eller nåt liknande läkemedel påverkar vissa i den riktningen har jag läst.. Men du kommer att bli knarkare på köpet..  Men ta inte fel och börja med amfetamin istället, då blir nog effekten den motsatta...

  • In trouble
    Anders 386 skrev 2014-09-02 10:36:11 följande:

    Det finns nog, en överdosering av opiumpreparat kanske gör susen?  Typ Tradolan eller nåt liknande läkemedel påverkar vissa i den riktningen har jag läst.. Men du kommer att bli knarkare på köpet..  Men ta inte fel och börja med amfetamin istället, då blir nog effekten den motsatta...


    Otroligt moget svar
  • In trouble
    MrFlex skrev 2014-09-02 11:06:52 följande:

    Är du kille eller tjej?


    Och det spelar roll för att ???
  • Anders 386
    In trouble skrev 2014-09-02 10:38:05 följande:
    Otroligt moget svar
    Det är faktiskt på allvar! Många som käkar Tradolan o liknande preparat blir mer "förnöjda" även utan sex. Preparatet har fördela på flera sätt. Lite antidepressivt, och flera vittnar om högre koncentrationsförmåga. Läs gärna på FB, där finns mycket info. Och ska du verkligen påverka din sexlust går det åt starka grejor, den saken är klar.
    Men jag kan inte fatta att man vill sänka sin sexlust, det är ju fantastiskt skön känsla att vara kåt. Om man inte är pedofil eller är rädd att sexdriften leder till att det skadar andra människor, då förstår jag...
  • In trouble
    Anders 386 skrev 2014-09-02 11:30:45 följande:

    Det är faktiskt på allvar! Många som käkar Tradolan o liknande preparat blir mer "förnöjda" även utan sex. Preparatet har fördela på flera sätt. Lite antidepressivt, och flera vittnar om högre koncentrationsförmåga. Läs gärna på FB, där finns mycket info. Och ska du verkligen påverka din sexlust går det åt starka grejor, den saken är klar.

    Men jag kan inte fatta att man vill sänka sin sexlust, det är ju fantastiskt skön känsla att vara kåt. Om man inte är pedofil eller är rädd att sexdriften leder till att det skadar andra människor, då förstår jag...


    Det är också otroligt jobbigt psykiskt när man inte får utlopp för den
  • Har gjort det

    Jag har full förståelse för att det måste kännas jobbigt att vara kåt och inte få utlopp för det. Om det dessutom blir nästan som tvångstankar så är det definitivt nåt man bör göra nåt åt. Dock tror jag inte sänka sexlusten på kemisk väg är rätt väg att gå utan jag tror mer på psykologhjälp. 

    Ta bort den helt tror jag är dumt dock. Tror det handlar om att den ska hamna på en rimlig nivå.

  • MrFlex
    In trouble skrev 2014-09-02 11:18:05 följande:
    Och det spelar roll för att ???
    För att det är olika lösningar beroende på vilket kön du har.

    Är du tjej kan du testa olika typer av p-piller. Jag har haft relationer med tjejer som helt tappat lusten beroende på vilket preparat de använt.

    Är du kille är det lite värre. Då måste du sänka din testosteron-halt. Du kan testa att äta mycket lakrits, öl och skaffa sömnbrist.
  • In trouble
    MrFlex skrev 2014-09-02 14:23:11 följande:

    För att det är olika lösningar beroende på vilket kön du har.

    Är du tjej kan du testa olika typer av p-piller. Jag har haft relationer med tjejer som helt tappat lusten beroende på vilket preparat de använt.

    Är du kille är det lite värre. Då måste du sänka din testosteron-halt. Du kan testa att äta mycket lakrits, öl och skaffa sömnbrist.


    Då hade det ingen betydelse. Du kunde skrivit detta inlägg direkt
  • Anonym (!!)

    Antidepressiva såklart! Kan behöva testa flera olika innan du hittar en som du är nöjd med. Ta upp det med din läkare!

  • Anonym (Men jösses)
    In trouble skrev 2014-09-02 14:27:30 följande:

    Då hade det ingen betydelse. Du kunde skrivit detta inlägg direkt


    Är du nu så känslig för lite (missanpassad) humor så ska du väl hålla dig långt borta från publika forum. Ring en vårdcentral eller googla istället.

    Hitta en hobby annars, puzzel kanske, korsord, alkohol, tv-spel, skogspromenader eller klinisk kastrering kanske...

    Tjurputte...
  • Anonym
    In trouble skrev 2014-09-02 14:27:30 följande:
    Då hade det ingen betydelse. Du kunde skrivit detta inlägg direkt
    Jo, jag hade sluppit skriva det onödiga.
  • Anonym (Njutaren)
    In trouble skrev 2014-09-02 11:18:05 följande:
    Och det spelar roll för att ???
    Pojkar har snopp och flickor har snippa??
  • In trouble

    Än en gång har det bevisats att intelligensnivån inte är speciellt hög hos en stor del av personerna här

    Tack och hej då!

  • Anonym (!!)
    In trouble skrev 2014-09-02 21:40:11 följande:
    Än en gång har det bevisats att intelligensnivån inte är speciellt hög hos en stor del av personerna här
    Tack och hej då!
    Men gå till din läkare, du kan få mer hjälp där såklart. Hen kan skriva ut diverse mediciner som hjälper dig. Lycka till!
  • Anonym (Men jösses)
    In trouble skrev 2014-09-02 21:40:11 följande:

    Än en gång har det bevisats att intelligensnivån inte är speciellt hög hos en stor del av personerna här

    Tack och hej då!


    Ha det gott, hej då.
Svar på tråden Orkar inte längre