• Anonym (undrande)

    vad kan jag jobba med?

    vad kan jag jobba med?

    Jag kan inte ha ett fysiskt tungt jobb. 
    Jag är inte stresstålig. 
    Jag är korkad, så det får inte vara något där man behöver tänka. 
    det får inte vara fysiskt monotont, min kropp håller inte. 
    det kan inte vara socialt, jag är social, men ingen vill vara social med mig. Inte ens okända människor. som exempel: Jag har suttit i kassan och INGEN handlade då jag satt i kassan. Då jag inte jobbade handlade folk massor. 
    Det måste vara något som jag kan börja på IDAG, behöver pengar och har inte tid att vänta. Att plugga är uteslutet -jag har inte intelligensen för det. 

    Jag har gymnasiebetyg (fullständiga) men dom flesta betygen fick jag nog av medlidande från läraren.. 

  • Svar på tråden vad kan jag jobba med?
  • Anonym (svårt)

    Ja du det verkar inte vara riktigt lätt att hitta något arbete som uppfyller dessa krav. De flesta sådana arbeten är bortrationaliserade i dagens arbetsliv.

    Hur är det med din datavana? Skulle det kunna vara något du kan använda eller utveckla. Vet dock inte vad för jobb du skulle kunna få på det men funderar ändå i de banorna.

    Spärrvakt i tunnelbanan?
    Tentavakt på en högskola?

  • Anonym (...)

    nattassistent till någon som behöver personlig assistent och inte är tung? Avlösare, som nattetid vaktar små sjuka barn?

  • Tow2Mater

    Ut o samla pantburkar. Passar beskrivningen perfekt. Betalningan blir ju varierande och inte så stor, men iallafall ett jobb som verkar passa dig bra.

  • Anonym (Perfekt)

    Vad säg om kommunikatör hos SD? Du matchar medlemsprofilen perfekt så borde ju kunna funka fint.

Svar på tråden vad kan jag jobba med?