• Paulin­a P P
    Äldre 2 Sep 14:11
    1105 visningar
    13 svar
    13
    1105

    Hittar inte webbsidan! Söker svensk designer som designar stickade plagg?

    Sååå irriterande. Jag var inne på en websida för några dagar sedan. Det var en onlineshop som mest hade stickade tröjor och cardigans. Som jag minns det är det svensk design, men jag kan inte alls komma ihåg vilken designer det var. Jag trodde först att det var Dagmar, men det var det inte. Inte heller Anna Holtblad. Det är jättefina (men dyra) stickade plagg. En del i glada färger. Jag tänkte att jag skulle unna mig en kvalitetströja i vinter. Jag kan inte komma på fler som håller på just med stickat. Kan någon hjälpa mig?!

  • Svar på tråden Hittar inte webbsidan! Söker svensk designer som designar stickade plagg?
  • Äldre 2 Sep 14:57
    #1

    Gå in på Historik på webbläsaren och se om du hittar sidan igen. Har inga fler tips tyvärr..

  • Paulin­a P P
    Äldre 2 Sep 15:05
    #2

    Jag var inne på vår gemensamma iPad och historiken har raderats . Det konstiga är att jag inte letade efter sidan utan gick in på den eftersom jag tänkte att den designern kunde ha fina plagg, men nu kan jag inte för mitt liv komma på vad det är för designer. Mitt minne sviker mig helt.

  • isabel­lab
    Äldre 2 Sep 15:30
    #3
  • Paulin­a P P
    Äldre 3 Sep 08:27
    #4
    isabellab skrev 2014-09-02 15:30:27 följande:

    www.heartoflovikka.se/ps/shop/sv/56-host-vinter-2014

    De har iaf mycket fint :)


    Tack för tipset! Det är inte den sidan heller tyvärr, men de hade mycket fint
  • Äldre 4 Sep 22:57
    #5

    Är det någon som enbart håller på med stickat? Kommer bara på Sandra Backlund i så fall, men tror inte du menade henne...

  • Paulin­a P P
    Äldre 5 Sep 08:28
    #6
    jamieblue skrev 2014-09-04 22:57:48 följande:

    Är det någon som enbart håller på med stickat? Kommer bara på Sandra Backlund i så fall, men tror inte du menade henne...


    Nej det är det inte, men tack ändå för tipset! Jag har för mig att jag tänkte att jag skulle gå in på den sidan eftersom designern var känd för sina stickade plagg. Jag kan inte fatta att jag bara visste var jag skulle gå in då och inte har en aning nu. Vad har hänt med mitt minne?
  • Äldre 5 Sep 09:13
    #7

    Edursdotter? (filtat)
    Vrikke (norskt) är fint om man gillar folklorestilen

  • Fruyog­a14
    Äldre 12 Oct 22:04
    #8

    Hunkydory?!

  • Paulin­a P P
    Äldre 13 Oct 11:08
    #9
    Åsa skrev 2014-09-05 09:13:48 följande:

    Edursdotter? (filtat)
    Vrikke (norskt) är fint om man gillar folklorestilen


    Tack! Hittade mycket fint där - inte sidan jag sökte dock.
  • Äldre 14 Oct 09:15
    #10

    Hejsan!
    Kan det vara jumperfabriken.se?

  • Paulin­a P P
    Äldre 29 Jan 10:35
    #11

    Nu kom jag på det! Anna Holtblad var det.

  • Äldre 29 Jan 14:35
    #12

    Jaaa, att ingen kom på det tidigare!

  • Paulin­a P P
    Äldre 29 Jan 15:11
    #13
    jamieblue skrev 2015-01-29 14:35:44 följande:

    Jaaa, att ingen kom på det tidigare!


    Och att inte jag kom på det! Jag satt och surfade igår kväll och gick plötsligt bara in på sidan utan att tänka efter. Nu har jag lagt in en favorit så att jag inte glömmer det igen
Svar på tråden Hittar inte webbsidan! Söker svensk designer som designar stickade plagg?