• Anonym (J)

    Bröstknull

    Är det någon tjej som gillar att bli bröstknullad?

  • Svar på tråden Bröstknull
  • jayloo

    Har små bröst och mej går det att bröstknulla ändå. Kanske inte lika väl som storbystade damer men ändå. Njaee kanske inte ger mej något direkt men det ger mej tillräckligt att tillfredställa killen om han gillar det sen e det rätt skönt att se kuken där samt att se och få sprutet. Man vet aldrig vart det hamnar :)

  • Anonym (Njutaren)

    Min tjej gillar det och tycker det känns porrigt och upphetsande.

  • Anonym (J)
    jayloo skrev 2014-09-02 16:15:43 följande:

    Har små bröst och mej går det att bröstknulla ändå. Kanske inte lika väl som storbystade damer men ändå. Njaee kanske inte ger mej något direkt men det ger mej tillräckligt att tillfredställa killen om han gillar det sen e det rätt skönt att se kuken där samt att se och få sprutet. Man vet aldrig vart det hamnar :)


    Härligt! Vart gillar du bäst att det hamnar?
  • jayloo

    På brösten gillar jag men lite gott om kuken klarar att spruta i ansiktet eller över :)

  • krillesthlm
    jayloo skrev 2014-09-02 23:16:43 följande:

    På brösten gillar jag men lite gott om kuken klarar att spruta i ansiktet eller över :)


    bara o gapa stortGlad
  • Anonym (J)
    jayloo skrev 2014-09-02 23:16:43 följande:

    På brösten gillar jag men lite gott om kuken klarar att spruta i ansiktet eller över :)


    Det låter faktiskt riktigt härligt! Min favorit att komma på brösten eller i ansiktet!
  • jayloo

    Ingen blir förvånad när killar säger dom gillar att komma på brösten eller ansiktet direkt :)

  • Anonym (Njutaren)
    jayloo skrev 2014-09-03 09:32:07 följande:

    Ingen blir förvånad när killar säger dom gillar att komma på brösten eller ansiktet direkt :)


  • jompen6
    jayloo skrev 2014-09-03 09:32:07 följande:

    Ingen blir förvånad när killar säger dom gillar att komma på brösten eller ansiktet direkt :)


    Haha inte så otippat!
  • knivskrik

    Jag gillar det. Rent fysiskt så ger det mig ingenting, men min sambo gillar det väldigt mycket vilket är tändande att se. Hans njutning är min njutning.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (J)
    knivskrik skrev 2014-09-04 18:53:48 följande:

    Jag gillar det. Rent fysiskt så ger det mig ingenting, men min sambo gillar det väldigt mycket vilket är tändande att se. Hans njutning är min njutning.


    Precis så det ska vara, älskar att se när den andra njuter! Gillar du att se att det kommer med?
  • Anonym (Njutaren)
    knivskrik skrev 2014-09-04 18:53:48 följande:

    Jag gillar det. Rent fysiskt så ger det mig ingenting, men min sambo gillar det väldigt mycket vilket är tändande att se. Hans njutning är min njutning.


    Samma här, min kvinna får ju inte direkt någon stimulering, men hon blir galet kåt av att se hur kåt jag blir av det. Sen har hon alltid älskat bli nersprutad över bröst och ansikte och det är ju ingen nackdel vid bröstknull precis :)
  • Hamburgartjuven

    Jag har aldrig fattat detta. Frun har stoora mjuka naturliga bröst men detta tycker jag som man är helt värdelöst.

    Bättre med vårtan i mun

  • panicorion

    Har aldrig testat men tanken på det intresserar mig. Tror det kan bli lite svårt då jag inte är så stor bostad. Sambon min säger att det skall funka men vi får se den

    Dagen det sker. Antar att det kommer påverka mig på det sätt att jag blir kåt av att se min underbara bli kåt och njuta

  • knivskrik
    Anonym (J) skrev 2014-09-04 19:33:40 följande:
    Precis så det ska vara, älskar att se när den andra njuter! Gillar du att se att det kommer med?
    Ja absolut. :)
    Anonym (Njutaren) skrev 2014-09-04 19:37:50 följande:
    Samma här, min kvinna får ju inte direkt någon stimulering, men hon blir galet kåt av att se hur kåt jag blir av det. Sen har hon alltid älskat bli nersprutad över bröst och ansikte och det är ju ingen nackdel vid bröstknull precis :)
    Nej, det underlättar ganska mycket, haha. Jag kan inte påstå att jag älskar det, men jag har absolut inget emot det. Så länge det inte hamnar i ögonen... :)

    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (J)
    knivskrik skrev 2014-09-04 22:02:43 följande:

    Ja absolut. :)Nej, det underlättar ganska mycket, haha. Jag kan inte påstå att jag älskar det, men jag har absolut inget emot det. Så länge det inte hamnar i ögonen... :)


    Härligt!
Svar på tråden Bröstknull