• Äldre 2 Sep 17:14
    1392 visningar
    39 svar
    39
    1392

    Har SD en hemlig agenda?

    Tänk om dom har hemliga planer?

    Tänk om dom tar kontroll över hela Sverige och utför fruktansvärda handlingar...:/

  • Svar på tråden Har SD en hemlig agenda?
  • Äldre 2 Sep 17:20
    #1

    Ibland är det lätt att tro att SD har en hemlig agenda. Dels är deras partiprogram rätt luddigt framförallt när det gäller invandring och dels matchar inte alltd vad som står i programmet med vad medlemmarna säger och hur de agerar.

  • Äldre 2 Sep 17:22
    #2

    Ja de har nog alla partier mer eller mindre.. Men SD känns mest extrema Tungan ute

  • Gert
    Äldre 2 Sep 17:39
    #3

    Vad har alliansen och de rödgröna för hemliga agenda?


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Oschla­ka
    Äldre 2 Sep 17:42
    #4
    Gert skrev 2014-09-02 17:39:35 följande:

    Vad har alliansen och de rödgröna för hemliga agenda?


    Svara på frågan om du kan. När man ställer motfrågan som svar på en redan ställd fråga bevisar man att man är inkompetent.
  • Äldre 2 Sep 17:46
    #5
    johannessssss skrev 2014-09-02 17:14:25 följande:

    Tänk om dom har hemliga planer?

    Tänk om dom tar kontroll över hela Sverige och utför fruktansvärda handlingar...:/


    Är det inte bättre att du startar en sådan här tråd som anonym.

    Jag skulle gissa att de flesta numera betraktar alla SD-trådar som spam - men de som inte gör det vet ju att du är sverigedemokrat och då blir ju effekten bara tragikomisk.
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Rollee­k82
    Äldre 2 Sep 18:01
    #6

    Nja inte sd.. men däremot så sitter 6st Frimurare och bestämmer vad som sker i sverige i all hemlighet! Vi bör öppna ögonen och ta tillbaka makten av dom.. Dessa konspirationer får inte fortsätta!!

  • Äldre 2 Sep 19:25
    #7
    FDFMGA skrev 2014-09-02 17:46:27 följande:
    Är det inte bättre att du startar en sådan här tråd som anonym.

    Jag skulle gissa att de flesta numera betraktar alla SD-trådar som spam - men de som inte gör det vet ju att du är sverigedemokrat och då blir ju effekten bara tragikomisk.
    va? jag är inte sdare.
  • Gert
    Äldre 2 Sep 19:30
    #8
    johannessssss skrev 2014-09-02 19:25:55 följande:
    va? jag är inte sdare.
    FDFMGA har svårt att hålla reda på sådana saker. Det blir lätt så när fördomssekten sätter igång.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Äldre 2 Sep 19:56
    #9
    johannessssss skrev 2014-09-02 19:25:55 följande:
    va? jag är inte sdare.
    Inte.

    Det var ju bra. Jag tror inte att du behöver oroa dig över att de smider hemska planer och utför ondskefulla handlingar.

    Ber om ursäkt för att jag tog för givet att du är sverigedemokrat, jag har nog bara ögnat någon tråd som den här och utgått från detta.

    www.familjeliv.se/forum/thread/73555977-har-alla-ratt-till-en-karlekspartner/15
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • SatanL­endMeA­Dollar
    Äldre 2 Sep 19:58
    #10

    Får de ensam majoritet så bör de även få utföra sin hemliga agenda. Gäller alla partier.

Svar på tråden Har SD en hemlig agenda?