• Missyk

    BIM oktober 2014 -

    Hej tjejer, mammor och blivande mammor!
    Jag tänkte att jag startar (ännu) en egen tråd
    för oss som vill följas åt till ett +
    Jag tänkter att vi hänger här även efter aug om
    det behövs :) Nu är jag trött på alla överfulla trådar
    här inne på forumet som man får vara med i 1mån. Eller de trådarna där det sitter 511st egoister:)

    Va säger ni, häng på i resan till det efterlängtade plusset!

  • Svar på tråden BIM oktober 2014 -
  • smultronoga

    Jag med

    Efter 1 mf 2013 och 1 ma 2014 så längtas det så efter ett +. Hur lönge har ni försökt? . Just nu börjar jag tro att jag bara blir gravid i jan månad????.

  • MiaIa90

    Jag och min sambo har försökt få barn i 3år nu.
    Ringde Gyn idag igen så nu ska vi få hjälp äntligen efter många turer dit för första gången fick jag veta att jag har pco vägde för mycket för att få hjälp inget fel på sambon då gick ner mycket i vilt sen andra gångna vi rungde och kom dit va timmars inåt då skulle vi försöka skälva över sommaren men tog sig inte så ringde idag och ska få komma dit i oktober.

  • Swerro

    Jag vill med gärna vara med! ???? vi har en flicka född -12 och äntligen dags för syskon! Har kört utan skydd nu i sommar utan resultat så nu blir det lite mer planerat mys ???? har bim 4 oktober!

  • ejh97

    BIM 8 oktober, blir massor av mys denna månad så ett plus dyker upp så fort som möjligt!

  • smultronoga

    Bim om 13 dgr.ätit både munkpeppar och rosenrot sen förra mensens första dag tills i fredags när jag fick en glad och fast gubbe. Myst x flera så får man hålla tummarna att det händer något och inte tant röd kommer på besök. Hade klart tydligare symtom på äl denna månad om det är munkp eller rosenroten som gjort sitt.

  • MiaIa90

    Har testat nu med äl tester några dagar nu för att se om äl är på g och tror den är på g snart:).
    Hur gör ni för att veta att ni har äl?

  • smultronoga

    Anv mig av testerna som finns och naturligtvis symtomen. Sen blir jag " hetare på gröten" och mer sugen

  • smultronoga

    Anv mig även av woman app i telefonen. Den har i stort nästan alltid rätt när man lägger in.

  • Lizzie09

    Jag är gärna med i denna tråd! Var med i BIM september-tråden innan, men den har ju blivit överfull :) Sofia heter jag, har BIM 13/10, första barnet, andra försöket!

  • Missyk

    Har råkat skapa två grupper med samma namn, så jag ska plocka bort denna med alla stavfelen hehe :) Ni är hjärtligt välkomna till andra tråden! Jag låter detta stå kvar några dagar så alla hittar till rätt tråd :)

Svar på tråden BIM oktober 2014 -