• Anonym (Ensam)

    Hur hittade du din kärlek?

    Jag är trött på alla ensamma kvällar, jag är trött på min tomma säng och jag är trött på alla one night stand. Jag är trött på att se alla nykära och alla som lever i förhållande. Jag har varit singel i två år nu och varannan vecka när barnen åker så dör allting här hemma. Det känns som att jag alltid kommer att vara singel! Jag vet inte ens hur jag ska bära mig åt för att träffa någon seriöst. Hur träffade ni er kärlek?

  • Svar på tråden Hur hittade du din kärlek?
  • Anonym (icka)

    På en fest med gemensamma vänner för 3 år sen

  • Anonym (inte till hjälp)

    på ett amerikanskt diskussionsforum online, vi var de enda svenskarna.

  • Anonym (Chatt)

    På Aftonbladets chat vt-05 varit ihop sen dess och sitter i ett hus på landet med en 9 månaders liten kille och gravid igen i v11 :)

  • Anonym (fest)

    På en fest, hans inflyttningsfest till och med. Han bodde kvar där i mindre än ett år, sen flyttade vi ihop istället.

  • Anonym (jobb)

    På jobbet. Han spanade in mig och jag spanade in honom både på gymmet och jobbet. Ett ord då och då vid kaffeautomaten. 

    Nu har vi varit tillsammans i 8 år, har tre barn och gifte oss i våras. 

  • Anonym (Frugan)

    På nätet. Det framkom rätt snabbt dessutom att jag kände hans bror. Komiskt! Glad

  • Anonym (Hoppomlivet)

    På Mötesplatsen.se. Mail fram och tillbaks 2009. Bor tillsammans idag med en 10 månaders bebis. Gifte oss förra året :) Inget jag hade kunnat förutspå så håll ut du också!!

  • Anonym (Ensam)

    Grattis till era förhållanden :) roligt att läsa! Jag kanske ska registera mig på match eller något men det känns som det är omöjligt att finna någon på det sättet.. men kanske inte då :)

Svar på tråden Hur hittade du din kärlek?