• Dr to be

    någon mer med bim inom 5-10 dagar som vill lufta tankar å och symtom?

    Hej på er tjejer!

    Äl+7 idag. Har just påbörjat syskonförsök till dottern på 2,5 år:)

    Har BIM på måndag 15/9. Några fler som väntar in BIM och vill tjata om symtom och annat?

    Själv fick jag en liten blödning efter samlag sex igår (har bara haft det förut medan jag väntade dottern), idag har jag börjat få halsbränna vilket jag oxå bara hade/haft när jag var gravid
    gravid. Känner mig även mer kissnödig än vanligt. Jag hoppas innerligt på ett plus i slutet av veckan :D!

    Någon som vill hänga på?

  • Svar på tråden någon mer med bim inom 5-10 dagar som vill lufta tankar å och symtom?
  • 20110303

    Hej! Också på äl+7 idag och känner mig så gravid ;) Har samma symtom som tidigare graviditeter....Illamående varje dag till och från under dygnet, halsbränna och för några dagar sen ont i ljumskarna och värk som strålar ut i låren. Inget av detta brukar jag uppleva innan mens så jag skulle bli förvånad om det blir neg på testet faktiskt, men vi får se:) känner mig dessutom gladare än jag brukar och mer harmonisk, vilket är skönt oavsett!

    Bim 15/9.

    Tänker du testa innan bim?

  • Dr to be
    20110303 skrev 2014-09-08 19:24:12 följande:

    Hej! Också på äl+7 idag och känner mig så gravid ;) Har samma symtom som tidigare graviditeter....Illamående varje dag till och från under dygnet, halsbränna och för några dagar sen ont i ljumskarna och värk som strålar ut i låren. Inget av detta brukar jag uppleva innan mens så jag skulle bli förvånad om det blir neg på testet faktiskt, men vi får se:) känner mig dessutom gladare än jag brukar och mer harmonisk, vilket är skönt oavsett!

    Bim 15/9.

    Tänker du testa innan bim?


    Spännande!

    Ja, jag kommer nog börja testa på torsdag. Jag plussade nämligen bim-5 med dottern så jag kommer nog inte att kunna hålla mig!

    När jag kom hem märkte jag att brösten blivit mycket mer ådriga... Jag hoppas verkligen inte jag är skengravid. Vi har planerat och drömt om att skaffa barn nr2 i nästan 1,5 år så nu får det gärna hända typ i förrgår :)
  • S_Mamma

    Trodde att jag hade BIM 10/9. Men idag är det antingen mensvärk från h-vetet eller ett ägg som fästs. Har haft molvärk och flytningar varje dag sedan ÄL så någonting är det ju som händer i kroppen.

    Försöker få ett syskon till lillan hemma :)

  • 20110303

    Dr to be:

    Funderar med på att testa på torsdag,får nog svårt att hålla mig dock så plussa ja inte förens bim-1 de andra gångerna men är så förväntansfull så kan nog inte låta bli!

    1,5 år, Förstår att ni längtar då-hoppas att denna månad är det er tur:)

  • Dr to be
    S_Mamma skrev 2014-09-08 20:23:47 följande:

    Trodde att jag hade BIM 10/9. Men idag är det antingen mensvärk från h-vetet eller ett ägg som fästs. Har haft molvärk och flytningar varje dag sedan ÄL så någonting är det ju som händer i kroppen.

    Försöker få ett syskon till lillan hemma :)


    Spännande - välkommen hit :)

    Hur gammal är er dotter?
  • Dr to be
    20110303 skrev 2014-09-08 22:04:46 följande:

    Dr to be:

    Funderar med på att testa på torsdag,får nog svårt att hålla mig dock så plussa ja inte förens bim-1 de andra gångerna men är så förväntansfull så kan nog inte låta bli!

    1,5 år, Förstår att ni längtar då-hoppas att denna månad är det er tur:)


    Vi fick dottern när jag gick termin 7 på läkarprogrammet. Vi sa sen att det blir en tvåa först när jag pluggat klart och nu har jag äntligen börjat sista terminen så nu kör vi;)

    För att lufta morgonens symtom så känner jag av att jag:

    Har bröst (brukar inte känna av dem i vanliga fall)

    Är trööööt, blev väckt av väckarklockan. Brukar alltid vakna några minuter innan den ringer.

    Ursäkta infon- har inte bajsat på över ett dygn. Minst morgon och kväll är status qou för mig.

    Lätt kissnödig känsla.

    Hur mår ni andra idag?

    Ha en bra dag i väntans vecka
  • Dr to be

    20110303- då peppar vi varandra att inte testa förrän torsdag samt att påminna att vi då är på bim-4.

    Det kliar i fingrarna:)

  • S_Mamma
    Dr to be skrev 2014-09-09 06:03:41 följande:

    Spännande - välkommen hit :)

    Hur gammal är er dotter?


    Tack tack :)

    Hon är 15 månader, så blir 2 år imellan om det tar sig den här månaden!
  • Madicken01

    Hej! Hoppar in här :) vet inte exakt när jag har BIM, tyvärr, men fick glad gubbe på äl-test i lördags. Så nu hoppas jag symptom skall börja visa sig :). Jag borde ju ha BIM om typ två veckor....

    Lycka till :)

  • Dr to be

    Nu har jag lite bruna flytningar och lite molvärk. Tror ni det kan vara gammalt blod från nidblödning? Äl+8 idag....

    Brösten ser ut som.spindelnät. Vill så gärna vara gravid!!!!

Svar på tråden någon mer med bim inom 5-10 dagar som vill lufta tankar å och symtom?