• Anonym (Generad)

    Sår efter för mycket onanerande

    Ett ytterst pinsamt problem^^ Har onanerat alldes för mycket och för hårt i 3dgar, låg hemma och var sjuk och det blev ett tidsfördriv.


    Vilket jag nu kollade och såg att jag har små sårskorpor på klitoriskappan (3-4s) (läker i alla fall ,det lilla man kan vara glad för). Men också ett lite större sår, skavsår på sidan  i det där vecket ( mellan huden och hela paketet) Som gör ont och bränner/kliar. Det har däremot inte börjat läka ännu eftersom de ligger i hudvecket och blir hela tiden irriterat av tajta jeans och spinningen.


    Jag antar att mina långa naglar ställde till en del rispor*opsi** Och jag är rätt svullen fortfarande och öm.


    Frågan är nu ska man hälla sårsprit på eller ska jag bara använda vatten och låta det läka ifred?

  • Svar på tråden Sår efter för mycket onanerande
  • Anonym (90bfac35@opayq.com)
    Anonym (Generad) skrev 2014-09-08 17:39:16 följande:

     


    Frågan är nu ska man hälla sårsprit på eller ska jag bara använda vatten och låta det läka ifred?


    Salt så klart...Obestämd
  • Anonym (vvvv)

    Äppelcidervinäger,bakpulver o så bikarbonat gör nog susen.

  • krillesthlm
    Anonym (Generad) skrev 2014-09-08 17:39:16 följande:

    Ett ytterst pinsamt problem^^ Har onanerat alldes för mycket och för hårt i 3dgar, låg hemma och var sjuk och det blev ett tidsfördriv.


    Vilket jag nu kollade och såg att jag har små sårskorpor på klitoriskappan (3-4s) (läker i alla fall ,det lilla man kan vara glad för). Men också ett lite större sår, skavsår på sidan  i det där vecket ( mellan huden och hela paketet) Som gör ont och bränner/kliar. Det har däremot inte börjat läka ännu eftersom de ligger i hudvecket och blir hela tiden irriterat av tajta jeans och spinningen.


    Jag antar att mina långa naglar ställde till en del rispor*opsi** Och jag är rätt svullen fortfarande och öm.


    Frågan är nu ska man hälla sårsprit på eller ska jag bara använda vatten och låta det läka ifred?


    olja in fittan lite och låt  va ifred i några dagar så ska du nog se att fittan är redo om några dagarGlad
  • Computerworld

    Tvätta med typ Lactacyd eller annan särskild underlivstvål. 

    Och nu har jag dig på näthinnan där du ligger och gnuggar klittan frenetiskt flera dagar i sängen. Och jag har dessutom redan skavsår på förhuden av allt tvångsrunkande ;)

  • Anonym (Fanskapet)

    Har ett knep från militären

    Häll krut och tänd på. Då slipper du infektionsrisken. 

Svar på tråden Sår efter för mycket onanerande