• Anonym (Ior)

    Hjälp till mer sex...

    Hej familjelivet.

    Jag har problem med mitt sexliv.

    Det är som så att i ett försök att piffa upp sexlivet så köpte jag en dildo, modell större, som jag och min man skulle kunna använda tillsammans. Jag gillar större doningar, men han vägrar använda den på mig. Han tycker att det borde räcka bra med hans kuk...

    Jag vet inte riktigt hur jag ska få honom att våga prova nåt nytt... Jag har aldrig kommit enbart av att han knullar mig, jag behöver mer stimulans...

    Några tips?

  • Svar på tråden Hjälp till mer sex...
  • Anonym (Ior)
    Anonym (hjfja) skrev 2014-09-09 14:57:10 följande:

    Är du man eller kvinna?


    Varför undrar du en sån sak??
  • Anonym (L)

    Köp en klitorisstimulator så kan du ha din man i dig och hjälpa till med stimulatorn, på det sättet är din man med på ett hörn men du kompletterar med något annat. Det kanske känns mindre hotat?

  • Anonym (LindaW)
    Anonym (L) skrev 2014-09-09 15:44:00 följande:

    Köp en klitorisstimulator så kan du ha din man i dig och hjälpa till med stimulatorn, på det sättet är din man med på ett hörn men du kompletterar med något annat. Det kanske känns mindre hotat?


    fast nu hade ju TS redan köpt en leksak som hon vill använda, dvs dildon...
  • Scoops

    Utmana honom, vill han inte använda dildon så retas. Ge honom en riktigt kåt blick och säg något i stil med "- Så du tror att du kan tillfredsställa mig utan verktyg. Sätt igång då." och låt honom ta ratten (så att säga) om han vågar och törs ;)

  • Anders 386

    Men TS, du skulle ha använt din kvinnliga list. Kvinnor brukar vara duktiga att hinta o med list få sin man att tro att han själv kommit på idén.Glad Problemet är att du kommit med tanken på en stor dildo, då får han förstås känslan av att inte räcka till i storlek. 
    Du får nog lägga undan dildon o skaffa nåt som inte hotar honom. Om ni börjar med nåt annat så kanske du kan plocka fram dildon så småningom, men just nu är det bara att lägga ner.
    En Magic Wand kanske är nåt? Vibrerar ordentligt och utmanar inte din man på samma sätt som en stor löskuk?

Svar på tråden Hjälp till mer sex...