• Tacksamt

    BEHÖVER listan!

    I denna tråd tänkte jag vi kunde skriva vad som står som nästa grej som vi verkligen behöver,och skriva vad vi har tänkt lägga i pengaväg på det,och vad det kostade i slutändan :D
    På min står det just nu taklampa till vardagsrummet.
    Tänker mig att lägga MAX 300kr på det.
    Spännande att se vad jag kommer hitta en lampa för :)

  • Svar på tråden BEHÖVER listan!
  • gbgumman

    Hum svårt. Vinterjacka till sonen tror jag det är. Max 1300kr. Höga krav: lätt, dun, smidig, inte för ömtålig.

  • Tow2Mater

    Två fordelsedagspresenter till två 6-åringar - 'kosta vad det kosta vill' nästan, om jag kan komma på nåt.... Nåja, kanske max 150 kr per styck...

  • Bunny on speed

    Veckohandling mat. Max 500. Gissar det blir ca 300, fast jag vet inte än vad jag ska köpa!


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Virriga Vera

    Om man bortser från mat, dryck och bensin som jag inte tycker skall finnas på en behöver lista då det är "förbrukning" som jag behöver  för att överleva (mat/dryck) och ta mig till mitt jobb (bensin). Så kan jag faktiskt inte komma på en enda sak som jag verkligen behöver, jag har funderat men det blir en tom lista. Jag funderar vidare.


  • Butterscotch

    Jag behöver tre taklampor. Övre prisgräns är inte bestämd än, det beror lite på vilka typer av taklampor jag bestämmer mig för. Det lutar åt kristallkronor i två av rummen och det kan jag nog hitta relativt billigt på t ex Blocket, men till det tredje rummet tror jag att det blir en nyproducerad lampa.

Svar på tråden BEHÖVER listan!